Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Контрольна робота з маркетингу на прикладі мобільного зв’язку» (ID:15667)

| Размер: 226 кб. | Объем: 21 стр. | Стоимость: 105 грн. | Добавлена: 08.05.2007 | Код продавца: 2 |
Содержание1. Опис ринків, на яких діє Ваше підприємство. 4
1.1. Укажіть найбільш важливі ринки, на яких діє Ваше підприємство і їхня ємність; 4
1.2. основні сегменти кожного ринку, що цікавлять Ваше підприємство і їхню ємність; 7
1.3. прогнози найближчого (0,5року -1 рік) розвитку ринків; 8
1.4. пріоритетність ринків, по рангах комерційної ефективності; 9
1.5. можливі нові ринки для товарів Вашого підприємства; 9
1.6. кон'юнктура по кожному з ринків і кожному з товарів Вашого підприємства фірми на них; 9
1.7. чи відповідають Ваші виробничий і збутовий потенціали тенденціям зміни ринку на найближчі 2-3 року; 10
1.8. Чи купують споживачі в найбільш важливих для Вас сегментах Ваші товари; 11
1.9. Яку частку кожного сегмента займають товари Вашого підприємства; 11
1.10. Можливості розширення продажів у кожнім чи якомусь із сегментів; 12
1.11. Позитивні і негативні фактори, що впливають на попит стосовно продукції 12
2 Опис товару (послуги). 2.1. основний товар (послуга), що випускається Вашим підприємством; 12
2.2 на якій стадії життєвого циклу знаходиться Ваш товар; 14
2.3. яка конкурентноздатність Вашого товару на кожнім ринку й у кожнім сегменті; 14
2.5. на яких ринках і сегментах варто ввести нові товари і чому; 14
2.6. типові і нетривіальні способи використання споживачами Ваших товарів; 16
2.8. фактори, що визначають покупку Вашого товару і яких мір приймає Ваше підприємство для того, щоб Ваш товар був безумовно пізнаваний серед інших аналогічних; 16
2.9. потенційні можливості для того, щоб Ваш товар і надалі володів високими споживчими властивостями в порівнянні з товарами конкурентів; 16
2.10. відповідність зовнішнього вигляду Вашого товару сучасному дизайну і вимогам покупців 17
2.11 обсяг товарів, що повертаються покупцями, і причини повернення. 17
2.12. порівняльна характеристика Вашого і конкуруючих товарів; 17
2.13. можлива тривалість життєвого циклу Вашого товару; 17
2.14. імідж Вашого підприємства в покупців і як він може зміниться; 17
2.15. вплив сезонних факторів на Ваш товар; 17
3. Покупці. 18
3.1. індивідуальні споживачі і підприємства, що здобувають Ваші товари; до яких галузей вони належать; 18
3.2. основні фактори, що впливають на рішення про покупку Вашого товару 18
3.3. потреби кожного Вашого клієнта, що змушують купувати Ваш товар; 18
Господар, директор або вищий менеджмент установи, практично кожний громадянин, що відчуває потреби у мобільному зв’язку. 20
технічні та фінансові фахівці установи 20
Література 20
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Контрольна робота з маркетингу на прикладі мобільного зв’язку»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Управління проектом впровадження нововведення мобільних телефонів
  • Статистичні таблиці: загальні поняття, види, правила побудови, оформлення
  • Особливості здійсненя обліку на підприємствах мобільного зв’язку
  • Аналіз розвитку мережі зв’язку. Аналіз обсягу продукції та її якості
  • К/Р Конкурентоспроможність
  • Контрольна з культури України
  • Контрольна робота «Статистика»
  • Види та пошук конкурентних переваг на ринку
  • Контрольна робота з экології
  • Контрольна робота з статистики
  • Контрольна робота З статистики
Cгенерировано за 0.163951 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів