Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Контрольна робота з маркетингу на прикладі мобільного зв’язку» (ID:15667)

| Размер: 226 кб. | Объем: 21 стр. | Стоимость: 105 грн. | Добавлена: 08.05.2007 | Код продавца: 2 |
Содержание1. Опис ринків, на яких діє Ваше підприємство. 4
1.1. Укажіть найбільш важливі ринки, на яких діє Ваше підприємство і їхня ємність; 4
1.2. основні сегменти кожного ринку, що цікавлять Ваше підприємство і їхню ємність; 7
1.3. прогнози найближчого (0,5року -1 рік) розвитку ринків; 8
1.4. пріоритетність ринків, по рангах комерційної ефективності; 9
1.5. можливі нові ринки для товарів Вашого підприємства; 9
1.6. кон'юнктура по кожному з ринків і кожному з товарів Вашого підприємства фірми на них; 9
1.7. чи відповідають Ваші виробничий і збутовий потенціали тенденціям зміни ринку на найближчі 2-3 року; 10
1.8. Чи купують споживачі в найбільш важливих для Вас сегментах Ваші товари; 11
1.9. Яку частку кожного сегмента займають товари Вашого підприємства; 11
1.10. Можливості розширення продажів у кожнім чи якомусь із сегментів; 12
1.11. Позитивні і негативні фактори, що впливають на попит стосовно продукції 12
2 Опис товару (послуги). 2.1. основний товар (послуга), що випускається Вашим підприємством; 12
2.2 на якій стадії життєвого циклу знаходиться Ваш товар; 14
2.3. яка конкурентноздатність Вашого товару на кожнім ринку й у кожнім сегменті; 14
2.5. на яких ринках і сегментах варто ввести нові товари і чому; 14
2.6. типові і нетривіальні способи використання споживачами Ваших товарів; 16
2.8. фактори, що визначають покупку Вашого товару і яких мір приймає Ваше підприємство для того, щоб Ваш товар був безумовно пізнаваний серед інших аналогічних; 16
2.9. потенційні можливості для того, щоб Ваш товар і надалі володів високими споживчими властивостями в порівнянні з товарами конкурентів; 16
2.10. відповідність зовнішнього вигляду Вашого товару сучасному дизайну і вимогам покупців 17
2.11 обсяг товарів, що повертаються покупцями, і причини повернення. 17
2.12. порівняльна характеристика Вашого і конкуруючих товарів; 17
2.13. можлива тривалість життєвого циклу Вашого товару; 17
2.14. імідж Вашого підприємства в покупців і як він може зміниться; 17
2.15. вплив сезонних факторів на Ваш товар; 17
3. Покупці. 18
3.1. індивідуальні споживачі і підприємства, що здобувають Ваші товари; до яких галузей вони належать; 18
3.2. основні фактори, що впливають на рішення про покупку Вашого товару 18
3.3. потреби кожного Вашого клієнта, що змушують купувати Ваш товар; 18
Господар, директор або вищий менеджмент установи, практично кожний громадянин, що відчуває потреби у мобільному зв’язку. 20
технічні та фінансові фахівці установи 20
Література 20
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Контрольна робота з маркетингу на прикладі мобільного зв’язку»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Управління проектом впровадження нововведення мобільних телефонів
  • Статистичні таблиці: загальні поняття, види, правила побудови, оформлення
  • Особливості здійсненя обліку на підприємствах мобільного зв’язку
  • Аналіз розвитку мережі зв’язку. Аналіз обсягу продукції та її якості
  • К/Р Конкурентоспроможність
  • Контрольна з культури України
  • Контрольна робота «Статистика»
  • Види та пошук конкурентних переваг на ринку
  • Контрольна робота з экології
  • Контрольна робота з статистики
  • Контрольна робота З статистики
Cгенерировано за 0.115118 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...