|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Контрольна з інформаційних систем
1. У чому полягає особливість використання інформаційних систем у фінансово-економічних установах? 2
2. Що таке база даних, реляційна база даних в Access? 4
3. Як створити базу даних на основі існуючих шаблонів Access ? 5
4. Як внести зміни до структури існуючої таблиці в Access? 5
5. Що таке запит в Access? 6
6. Що таке форма в Access? 7
7. Що таке звіт в Access? 8
8. Які основні можливості забезпечують користувачеві системи типу "Клієнт-Банк"? 8
9. Як отримати касові обороти банку за будь-який період? 10
10. Що таке балансові та небалансові вихідні форми банку? 10
11. Як перевірити стан небалансових рахунків, субрахунків у банку? 11
12. Як вивести словник рахунка касового обороту на екран, принтер? 12
Література 13
-
Процес проектування та створення бази даних в програмі Microsoft Access
Вступ 2
1. Основи теорії реляційних баз даних 3
Розділ 2. Призначення, функції та можливості бази даних 8
2.1. Пошук інформації в таблицях 8
2.2. Фільтрація даних та сортування 9
2.3. Вибірка та розрахунок даних 9
2.4 Модифікація та копіювання даних 10
Розділ 3. Опис проектування та створення об’єктів бази даних 12
3.1. Проектування бази даних 12
3.2. Таблиці бази даних 14
3.2.1. Створення макету таблиць. 14
3.2.2. Створення відношень між таблицями. 14
3.3. Форми бази даних 15
3.3.1. Створення форм. 15
3.3.2. Наповнення даних таблиць за допомогою форм. 15
3.4. Запити до бази даних 16
3.4.1. Створення простих запитів на вибірку. 16
3.4.2. Створення параметричних запитів на вибірку. 16
3.4.3. Створення підсумкових запитів. 16
3.4.4. Створення модифікуючих запитів. 16
3.5. Звіти бази даних 17
Висновки 18
Список використаної літератури 19
В даній роботу розглянуто базу даних фірми. База даних виконана в програмі Microsoft Access, що входить до складу пакету програм Microsoft Office 2007.
Предметом даної роботи є процес проектування та створення бази даних в програмі Microsoft Access.
База даних у файлі
-
У чому полягає особливість використання інформаційних систем у фінансово-економічних установах
1. У чому полягає особливість використання інформаційних систем у фінансово-економічних установах?
2. Що таке база даних, реляційна база даних в Access?
3. Як створити базу даних на основі існуючих шаблонів Access?
4. Як внести зміни до структури існуючої таблиці в Access?
5. Що таке запит в Access?
6. Що таке форма в Access?
7. Що таке звіт в Access?
8. Як перейти з програми "1С:Бухгалтерія 6.0" у програму "1С:Бухгалтерія 7.7"?
9. Як можна внести зміни у типову конфігурацію програми "1С:Бухгалтерія 7.7"?
10. Що означає ведення багатовалютного та кількісного обліку? Як їх організувати у " 1C: Бухгалтерії"?
11. Як переглянути реквізити та історію реквізитів довідників програми "1С:Бухгалтерія 7.7"?
12. Як встановити відбір проводок у журналі проводок за поточним стовпцем у програмі "1С:Бухгалтерія 7.7"?
13. Як встановити автоматичний розрахунок суми операцій у журналі операцій програми "1С:Бухгалтерія 7.7"?
14. Які режими введення інформації у журнал операцій підтримує "1С:Бухгалтерія"?
15. Як встановити інтервал робочих дат у журналах документів, проводок, операцій програми "1С:Бухгалтерія 7.7"?
16. Які основні можливості забезпечують користувачеві системи типу "Клієнт-Банк"?
17. Як отримати касові обороти банку за будь-який період?
18. Що таке балансові та небалансові вихідні форми банку?
19. Як перевірити стан небалансових рахунків, субрахунків у банку?
20. Як вивести словник рахунка касового обороту на екран, принтер?
-
Контрольна робота з інформатики
1. У чому полягає особливість використання інформаційних систем у фінансово-економічних установах?
2. Що таке база даних, реляційна база даних в Access?
3. Як створити базу даних на основі існуючих шаблонів Access?
4. Як внести зміни до структури існуючої таблиці в Access?
5. Що таке запит в Access?
6. Що таке форма в Access?
7. Що таке звіт в Access?
8. Як перейти з програми "1С:Бухгалтерія 6.0" у програму "1С:Бухгалтерія 7.7"?
9. Як можна внести зміни у типову конфігурацію програми "1С:Бухгалтерія 7.7"?
10. Що означає ведення багатовалютного та кількісного обліку? Як їх організувати у " 1C: Бухгалтерії"?
11. Як переглянути реквізити та історію реквізитів довідників програми "1С:Бухгалтерія 7.7"?
12. Як встановити відбір проводок у журналі проводок за поточним стовпцем у програмі "1С:Бухгалтерія 7.7"?
13. Як встановити автоматичний розрахунок суми операцій у журналі операцій програми "1С:Бухгалтерія 7.7"?
14. Які режими введення інформації у журнал операцій підтримує "1С:Бухгалтерія"?
15. Як встановити інтервал робочих дат у журналах документів, проводок, операцій програми "1С:Бухгалтерія 7.7"?
16. Які основні можливості забезпечують користувачеві системи типу "Клієнт-Банк"?
17. Як отримати касові обороти банку за будь-який період?
18. Що таке балансові та небалансові вихідні форми банку?
19. Як перевірити стан небалансових рахунків, субрахунків у банку?
20. Як вивести словник рахунка касового обороту на екран, принтер?
-
Інформаційні системи та технології в сучасних фінансових установах
1. У чому полягає особливість використання інформаційних систем у фінансово-економічних установах? 3
2. Що таке база даних, реляційна база даних в Access? 4
3. Як створити базу даних на основі існуючих шаблонів Access? 5
4. Як внести зміни до структури існуючої таблиці в Access? 6
5. Що таке запит в Access? 7
6. Що таке форма в Access? 7
7. Що таке звіт в Access? 8
8. Як перейти з програми 1:С Бухгалтерія 6.0 у програму 1С: Бухгалтерія 7.7? 9
9. Як можна внести зміни в типову конфігурацію програми 1:С Бухгалтерія7.7? 9
10. Що означає ведення багато валютного і кількісного обліку. Як їх організувати в 1:С Бухгалтерія7.7? 10
11. Як переглянути реквізити та історію реквізитів довідників програми 1:С Бухгалтерія7.7? 12
12. Як встановити вибір проводок у журналі проводок за поточним стовпцем у програмі 1:С Бухгалтерія7.7? 12
13. Як встановити розрахунок суми операцій у журналі операцій програми 1:С Бухгалтерія7.7? 13
14. Які режими введення інформації у журнал операцій підтримує 1:С Бухгалтерія7.7? 13
15. Як встановлюється інтервал робочих дат у журналах документів проводок операцій програми Бухгалтерія7.7? 14
16. Які основні можливості забезпечують користувачеві системи типу “Клієнт-Банк”? 14
17. Як отримати касові обороти банку за будь-який період? 15
18. Що таке балансові та небалансові вихідні форми банку? 15
19. Як перевірити стан не балансових рахунків, субрахунків у банку? 16
20. Як вивести словник рахунка касового обороту на екран, принтер? 16
Список використаних літератцурних джерел. 17
-
Контрольна робота інформаційні системи і технології в фінансах
1. Технічна база сучасних інформаційних технологій. 2
2. Структура таблиць в базах даних MS Access. Поняття поля та запису. Властивості полів та таблиць. 3
3. Використання математичних функцій в MS Access. 4
-
Контрольна з інформатики
1. Реляційна модель даних. Структура, зв'язки, операції з даними. Переваги та недоліки реляційних баз даних. 2
2. Таблиці, запити, форми, звіти, макроси і модулі - об'єкти Access 6
3. Створити базу даних на диску, дати короткий опис 8
Список використаної літератури 13
База даних у файлі
-
Інформаційні системи і технології в банківській сфері
Зміст 1
1. Як організоване спілкування з банком за допомогою систем типу "Клієнт—Банк"? 3
2. Яку роль відіграють архіви вхідної пошти в системах типу "Клієнт—Банк"? 3
3. У чому полягає основне призначення систем типу "Операційний день комерційного банку"? 4
4. Які основні дії виконуються з довідниками в системах "Операційний день комерційного банку"? 5
5. Які основні можливості забезпечують АРМ бухгалтера підприємства для обліку операцій з банками? 5
6. Яку роль відіграють звіти в середовищі АРМ бухгалтера і що вони означають? 5
7. Що таке ведення багатовалютного та кількісного обліку в комп'ютерних бухгалтеріях (наприклад, "1С:Бухгалтерії")? 5
8. Як скоригувати або знищити проводку в журналі операцій " 1С: Бухгалтерії"? 6
9. Як скоригувати існуючий документ у середовищі "1С:Бухгалтсрія"? 7
10. Які можливості надає користувачеві табло рахунків у " 1С: Бухгалтерії"? 7
11. Що характерно для задач обробки баз даних? 7
12. Що таке база даних або список Excel? 8
13. Які можливості надає користувачеві Excel для введення в таблицю послідовності числових значень з деяким кроком (арифметичної прогресії)? 8
14. Яка максимальна кількість полів може бути відображена у вікні форми даних Excel? 8
15. Які можливості для впорядкування даних надає користувачеві Excel? 9
16. Як у Excel можна показати (відфільтрувати) тільки початкову або кінцеву частину списку (задану кількість записів з найменшими або найбільшими значеннями за певним полем)? 10
17. Які можливості відбору даних надає в Excel розширений фільтр? 11
18. Як, використовуючи можливості розширеного фільтра Excel, скопіювати тільки певні поля відібраних за критерієм даних? 11
19. Як організовано набір аргументів функцій обробки списків (баз даних) стандартної бібліотеки Excel? 11
20. Як скористатися можливостями відслідковування залежностей в Excel? 12
21. Які можливості підбивання підсумків надає Excel? 13
22. Наведіть приклад використання можливостей підсистеми "добір параметра" Excel. 14
24. Що таке "база даних", "таблиця", "запис", "поле" при використанні реляційної моделі організації даних? 16
25. Що такс поле MEMO в таблицях системи Access? 16
26. Як внести зміни до структури існуючої таблиці системи Access? 16
27. Якого типу запити підтримує система Access? 17
28. Які основні види запитів дії підтримує система Access? 18
29. Які основні механізми створення звітів пропонує Access? 19
30. Яку роль відіграють екранні форми даних у системах керування базами даних? 20
31. Що означає в середовищі Windows термін OLE? 21
32. Як можна, використовуючи підсистему MS-Qucry, зібрати потрібні дані з кількох таблиць Access? 22
Література 23
-
Контрольна з інформатики
1. Що таке база даних, її призначення у MS Access? 2
2. Сховища даних 4
3. Для чого використовуються рядки Умова відбору в QBE? 6
4. Як встановити властивості полів, що входять до форм 9
5. Як здійснюється прив'язка елементів управління до сітки в формі? 9
6. Чи можливо вилучення окремих елементів управління із звіту 9
7. Які є способи введення необхідного поля в звіт? 10
Література 12
-
Системний блок. Складові частини. Поняття системної
Вступ 3
1. Системний блок. Складові частини. Поняття системної (материнської)
плати 4
2. Редагування та обробка (добавлення нових, знищення існуючих) записів у таблиці, створеної засобами Microsoft Access 5
3. Класифікація локальних обчислювальних мереж за масштабом 6
4. WWW (Всесвітне інформаційне павутиння). Організація та призначення 8
5. Задача. В СУБД Microsoft Access створити базу даних ВИДАННЯ. Таблиця бази даних повинна містити такі поля: № з/п; Шифр; Автор; Назва; Видавництво; Рік видання; Кількість сторінок; Анотація. Обгрунтувати застосування типів даних для кожного поля 9
Висновки 11
Література 12
-
"Створення бази даних ""Телефонний довідник"" засобами MS Access"
Вступ 2 І. Системи управління базами даних (СУБД) та їх проектування 4 1.1 Загальні положення про СУБД 4 1.2 Проектування бази даних 12 ІІ. База даних “Телефонний довідник” 15 2.1 Створення БД “Телефонний довідник” в MS Access 15 2.2 Запит 18 2.3 Звіт 19 2.4 Форма 20 Висновки 26 Список використаної літератури 28
Cгенерировано за 0.009939 секунд
|