Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Маркетингове дослідження ЗАТ Чернігівський пивкомбинат «Десна»» (ID:14906)

| Размер: 18 кб. | Объем: 9 стр. | Стоимость: 15 грн. | Добавлена: 17.03.2007 | Код продавца: 3 |
Содержание1. Загальна характеристика ЗАТ Чернігівський пивкомбинат «Десна» 3 2. Аналіз зовнішнього маркетингового мікросередовища 4 3. Характеристика маркетингового комплексу 5 4. Особливості управління маркетингом на підприємстві 8 5. Пропозиції по удосконаленню маркетингової діяльності 9 Перелік літератури 10 Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература1. Аникеев С.Н. Методика разработки плана маркетинга. – М.: Фолиум, «Информ-студио», 1996. – 128 с. 2. Войчак А.В.Маркетинговий менеджмент, підручник – К.: КНЕУ, 1998. – 268 с. 3. Герасимчук В.Г. Діагностика, стратегія, ефективність. – К.: Вища шк., 1995.– 256 с. 4. Голубков Е.П., Голубкова Е.Н., Секерин В.Д. Маркетинг – выбор лучшего решения.–М.,1993.–222 с. 5. Карпов В.А., Кучеренко В.Р. Маркетинг: прогнозування кон’юнктури ринку: навч.посібник. – К.: Т-во “Знання”, КОО, 2001. – 215 с. 6. Ковалев А.И., Войленко В.В. Маркетинговый анализ. – М.: Центр экономики и маркетинга, 1996. – 176 с. 7. Томпсон А., Стрикленд А. Стратегический менеджмент. Искусство разработки и реализации стратегии: Учебник для ВУЗов/ Пер. с англ. под ред. Л.Г.Зайцева и др. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1998. – 576 с. 8. Ценообразование и рынок: Пер. с англ. Общ. ред. и предисл., Е.И.Пунина и С.Б. Рычкова. – М.: Прогресс, 1992. – 320 с.
Дополнительная информация1568
Рік написання: 2006
Заказ Заказать Купить «Маркетингове дослідження ЗАТ Чернігівський пивкомбинат «Десна»»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Зовнішнє середовище організації: склад факторів та методи аналізу
  • Зовнішнє середовище організації та оцінка його факторів
  • Організація та проведення маркетингових досліджень
  • Конкурентоспособность продукции на примере предприятия ЗАО Черниговский пивкомбинат «Десна»
  • Конкурентні стратегії та впливовість конкурентних сил
  • Аналіз факторів, що впливають на силу конкурентної боротьби
  • Маркетингові дослідження цінової стратегії підприємства
  • Маркетингові дослідження як інструмент процесу створення нового товару (практична частина курсової)
  • Суть, мета і завдання маркетингових досліджень
  • Фінансова діяльність суб’єктів господарювання
Cгенерировано за 0.115139 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...