Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Маркетингове дослідження ЗАТ Чернігівський пивкомбинат «Десна»» (ID:14906)

| Размер: 18 кб. | Объем: 9 стр. | Стоимость: 15 грн. | Добавлена: 17.03.2007 | Код продавца: 3 |
Содержание1. Загальна характеристика ЗАТ Чернігівський пивкомбинат «Десна» 3 2. Аналіз зовнішнього маркетингового мікросередовища 4 3. Характеристика маркетингового комплексу 5 4. Особливості управління маркетингом на підприємстві 8 5. Пропозиції по удосконаленню маркетингової діяльності 9 Перелік літератури 10 Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература1. Аникеев С.Н. Методика разработки плана маркетинга. – М.: Фолиум, «Информ-студио», 1996. – 128 с. 2. Войчак А.В.Маркетинговий менеджмент, підручник – К.: КНЕУ, 1998. – 268 с. 3. Герасимчук В.Г. Діагностика, стратегія, ефективність. – К.: Вища шк., 1995.– 256 с. 4. Голубков Е.П., Голубкова Е.Н., Секерин В.Д. Маркетинг – выбор лучшего решения.–М.,1993.–222 с. 5. Карпов В.А., Кучеренко В.Р. Маркетинг: прогнозування кон’юнктури ринку: навч.посібник. – К.: Т-во “Знання”, КОО, 2001. – 215 с. 6. Ковалев А.И., Войленко В.В. Маркетинговый анализ. – М.: Центр экономики и маркетинга, 1996. – 176 с. 7. Томпсон А., Стрикленд А. Стратегический менеджмент. Искусство разработки и реализации стратегии: Учебник для ВУЗов/ Пер. с англ. под ред. Л.Г.Зайцева и др. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1998. – 576 с. 8. Ценообразование и рынок: Пер. с англ. Общ. ред. и предисл., Е.И.Пунина и С.Б. Рычкова. – М.: Прогресс, 1992. – 320 с.
Дополнительная информация1568
Рік написання: 2006
Заказ Заказать Купить «Маркетингове дослідження ЗАТ Чернігівський пивкомбинат «Десна»»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Зовнішнє середовище організації: склад факторів та методи аналізу
  • Зовнішнє середовище організації та оцінка його факторів
  • Організація та проведення маркетингових досліджень
  • Конкурентоспособность продукции на примере предприятия ЗАО Черниговский пивкомбинат «Десна»
  • Конкурентні стратегії та впливовість конкурентних сил
  • Аналіз факторів, що впливають на силу конкурентної боротьби
  • Маркетингові дослідження цінової стратегії підприємства
  • Маркетингові дослідження як інструмент процесу створення нового товару (практична частина курсової)
  • Суть, мета і завдання маркетингових досліджень
  • Фінансова діяльність суб’єктів господарювання
Cгенерировано за 0.163287 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів