|
-
Психологічна реабілітація хворих ДЦП
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1 7
ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ДИТЯЧОГО ЦЕРЕБРАЛЬНОГО ПАРАЛІЧУ 7
1.1. Дитячий церебральний параліч: етіологія, патогенез та структура порушення 7
1.2. Специфіка рухового розвитку та форми ДЦП 18
1.3. Особливості психічного розвитку особистості при ДЦП 22
1.4. Особливості особистості при ДЦП у підлітковому віці 27
1.5. Особливості сучасних форм лікування та психологічної реабілітації хворих на ДЦП 33
Висновок до першого розділу 44
РОЗДІЛ ІІ 47
ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБИСТІСНОЇ СФЕРИ ДІТЕЙ З ДЦП У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ 47
2.1 Планування, методика та структура дослідження 47
2.2. Результати діагностичного дослідження за методиками 48
Висновки до другого розділу 71
РОЗДІЛ ІІІ 73
ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ ХВОРИХ НА ДЦП 73
3.1. Групова робота як метод психологічної реабілітації дітей хворих на ДЦП 73
3.2. Вивчення ефективності психологічної реабілітації 80
Висновки до третього розділу 91
ВИСНОВОК 93
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 96
ДОДАТКИ 105-110
-
Психокорекція емоційно-вольової сфери наркозалежної особистості
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВОЇ СФЕРИ НАРКОЗАЛЕЖНОЇ ОСОБИСТОСТІ 5
1.1. Фізична звичка і психологічна залежність особистості 5
1.2. Психосоматичний стан наркозалежної особистості 7
1.3. Особливості наркоманій в підлітковому віці 8
1.4. Психологічні методи корекції та реабілітації наркозалежних осіб 13
РОЗДІЛ 2. РОБОТА ПСИХОЛОГА З ДІАГНОСТУВАННЯ ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВОЇ СФЕРИ НАРКОЗАЛЕЖНИХ ПІДЛІТКІВ 17
2.1. Організація та методи дослідження 17
2.2. Результати первинного діагностичного дослідження та їх інтерпретація 22
РОЗДІЛ 3. ОСОБЛИВОСТІ КОРРЕКЦІЇ ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВОЇ СФЕРИ НАРКОЗАЛЕЖНИХ ПІДЛІТКІВ 32
3.1. Особливості корекції наркозалежних підлітків 32
3.2. Зміст занять групової психологічної корекції 35
ВИСНОВОК 44
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 48
ДОДАТКИ 51
-
Психологічна реабілітація хворих на інсульт
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИВЧЕННЯ ПІДХОДІВ ДО ПСИХОЛОГІЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ХВОРИХ, ЩО ПЕРЕНЕСЛИ ІНСУЛЬТ 6
1.1. Особливості протікання, причини та види інсульту 6
1.2. Психологічні стани, характерні інсульт ним хворим 16
1.3. Методи психологічної допомоги хворим на інсульт 21
Висновок до 1 розділу 33
РОЗДІЛ ІІ. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТІЕЙ ЕМОЦІЙНИХ СТАНІВ ХВОРИХ, ЩО ПЕРЕНЕСЛИ ІНСУЛЬТ 35
2.1. Планування та методологічні основи дослідження 35
2.2. Описання діагностичного дослідження 36
Висновок до 2 розділу 60
РОЗДІЛ ІІІ. ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ТЕРАПІЇ ХВОРИХ НА ІНСУЛЬТ 63
3.1 Структура та методика психотерапевтичної програми 63
3.2 Дослідження ефективності психотерапевтичної програми 75
Висновок до 3 розділу 84
ВИСНОВОК 87
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 91
ДОДАТКИ 97
-
Використання музичного супроводу в процедурах фізичної реабілітації
Зміст
Вступ 4
1. Методика фізичної реабілітації 7
2. Літературний аналіз сучасної проблеми використання музикотерапії в процессі медичної реабілітації 12
3. Застосування музикотерапії в процедурах фізичної реабілітації. 19
4. Музикотерапія й фізична реабілітація в ХХІ столітті. 20
Висновок 24
Список використаної літератури. 25
Мета роботи: підвищити ефективність лікування і реабілітації хворих за допомогою методу комплексної немедикаментозної корекції психоемоційного та вегетативного статусу через діюче гармонійне поєднання мовного і музичного впливу.
Об'єктом нашого дослідження є методи фізичної реабілітації.
Предметом дослідження є використання музикотерапії в поєднанні з методами фізичної реабілітації
-
Психологічні механізми формування наркотичної залежності
Вступ 3
1. Фізична звичка і психологічна залежність 4
2. Психосоматичний стан наркотично залежної особи 6
3. Існуючі психологічні методи реабілітації наркозалежних 8
Висновок 13
Список використаної літератури 14
-
Депресії та роль психотерапевта у вирішенні цієї проблеми
Вступ 3
1. Теоретичні основи побудови клініко-психологічного дослідження хворих з депресивними розладами 4
1.1 Шляхи і методи дослідження особистості хворих з депресивними розладами в патопсихології 4
1.2 Організація комплексного клініко-психологічного дослідження хворих з депресивними розладами 7
2. Результати дослідження та їх аналіз 10
3. Методи психологічної роботи з хворими з депресивними розладами 18
3.1 Роз'яснення і переконання 18
3.2 Навіювання і гіпноз 20
3.3 Самонавіяння. Аутогенне тренування 22
3.4 Інші методи 24
Висновок 28
Список літератури 29
-
Фізична реабілітація після хірургічних операцій на серці
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ …………………………………….3
ВСТУП ………………………………………………………………………..4
Розділ 1. МЕДИЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ЗАХВОРЮВАНЬ
СЕРЦЕВО-СУДИННОЇ СИСТЕМИ. ДІАГНОСТИКА І
ХІРУРГІЧНЕ ЛІКУВАННЯ
1.1. Етіологія і патогенез захворювань серцево-судинної системи..7
1.2. Сучасні методи діагностики серцево-судинних захворювань
та їх хірургічне лікування ………………………………………27
Розділ 2. АНАЛІЗ ТРАДИЦІЙНИХ МЕТОДІВ ФІЗИЧНОЇ
РЕАБІЛІТАЦІЇ КАРДІОХІРУРГІЧНИХ ХВОРИХ
2.1. Принципи медичної реабілітації хворих у післяопераційному
періоді…………………………………………………………….42
2.2. Комплексні програми відновлювального лікування після
операцій на серці ………………………………………………..51
Розділ 3. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ
3.1. Організація дослідження ………………………………………..69
3.2. Методи дослідження …………………………………………….74
3.3. Результати дослідження та їх обговорення ……………………78
3.4. Пропозиції та рекомендації …………………………………….80
ВИСНОВКИ …………………………………………………………………82
СПИСОК ДЖЕРЕЛ ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ……………….84
-
Огляд методів психологічної роботи з особами ендокринної патології
Вступ 3
1. Психологічні особливості хворих 4
2. Психологічні проблеми у хворих ендокринної патології 9
2.1 Ендемічний кретинізм (зобна хвороба) 9
2.2 Психози при порушенні обміну речовин (уремічні) 14
2.3 Психічні порушення при цукровому діабеті 16
3. Методи психологічної роботи з персонами ендокринної патології 17
3.1 Роз'яснення і переконання 17
3.2 Навіювання і гіпноз 20
3.3 Самонавіяння. Аутогенне тренування 22
3.4 Інші методи 23
Висновки 27
Список літератури 28
-
Значення діяльності соціального педагога в соціальній реабілітації дітей-інвалідів
Зміст
Вступ 3
Розділ І. Педагогічна основа соціальної реабілітації дітей з функціональними обмеженнями в спеціалізованих установах 5
1.1 Специфіка професійної діяльності соціального педагога 5
1.2 Педагогічні принципи та форми соціальної реабілітації дітей з обмеженнями 8
1.3 Соціальна реабілітації дітей з обмеженими можливостями 13
Розділ ІІ. Значення діяльності соціального педагога в соціальній реабілітації дітей-інвалідів 17
2.1 Соціальний педагог та реабілітація 17
2.2 Етапи соціальної реабілітації дітей з обмеженими можливостями 21
Розділ ІІІ. Діяльність соціального педагога в соціальних установах щодо сприяння реабілітації дітей-інвалідів 28
3.1 Центр соціальної роботи з дітьми, які мають функціональні обмеження 28
3.2 Центр, що займається проблемами дітей, хворих на церебральний параліч "Церебрал" 30
3.3 Соціально-трудовий центр реабілітації для дітей-інвалідів 33
Висновок 37
Список використаної літератури 40
-
Значення діяльності соціального педагога в соціальній реабілітації дітей-інвалідів
Зміст
Вступ 3
Розділ І. Педагогічна основа соціальної реабілітації дітей з функціональними обмеженнями в спеціалізованих установах 5
1.1 Специфіка професійної діяльності соціального педагога 5
1.2 Педагогічні принципи та форми соціальної реабілітації дітей з обмеженнями 8
1.3 Соціальна реабілітації дітей з обмеженими можливостями 13
Розділ ІІ. Значення діяльності соціального педагога в соціальній реабілітації дітей-інвалідів 17
2.1 Соціальний педагог та реабілітація 17
2.2 Етапи соціальної реабілітації дітей з обмеженими можливостями 21
Розділ ІІІ. Діяльність соціального педагога в соціальних установах щодо сприяння реабілітації дітей-інвалідів 28
3.1 Центр соціальної роботи з дітьми, які мають функціональні обмеження 28
3.2 Центр, що займається проблемами дітей, хворих на церебральний параліч "Церебрал" 30
3.3 Соціально-трудовий центр реабілітації для дітей-інвалідів 33
Висновок 37
Список використаної літератури 40
Cгенерировано за 0.154047 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|