Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Особливості медіа-планування реклами» (ID:14753)

| Размер: 34 кб. | Объем: 30 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 17.03.2007 | Код продавца: 3 |
СодержаниеВСТУП 2 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МЕДІА-ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМИ 5 1.1. СУТНІСТЬ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 5 1.2. ОСНОВИ ПЛАНУВАННЯ 10 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПЛАНУВАННЯ МЕДІЙНОЇ РЕКЛАМИ 15 2.1. ВИЗНАЧЕННЯ ОСНОВНИХ ПРОБЛЕМ 15 2.2. ФОРМУЛЮВАННЯ ЗАДАЧ МЕДІА КАМПАНІЙ 16 2.3. ВИЗНАЧЕННЯ ЦІЛЕЙ ТА ТАКТИЧНИХ ЗАДАЧ 18 2.4. ВИЗНАЧЕННЯ ЦІЛЬОВОЇ АУДИТОРІЇ 22 2.5. ФОРМУЛЮВАННЯ ПОВІДОМЛЕННЯ КАМПАНІЇ 22 2.6. ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ, МОНІТОРИНГ ЗМІ 24 РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ МЕДІА – РЕКЛАМИ В УКРАЇНІ 26 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 33 Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература 1. Закон України “Про рекламу” - Постанова Кабінету Міністрів // Урядовий кур’єр. - №4 3 липня 1996 року. 2. Алексеева М.М. Планирование деятельности фирмы: Уч. метод. пособие.- М.: Финансы и статистика, 1997.- 248с. 3. Дейян А. Реклама - М., 1993 - с. 176. 4. Картер Г. Эффективная реклама - М., 1991. 5. Конецкая В.П. Социология коммуникаций - М., 1997 - с. 304. 6. Королько В. Основи паблик ррілейшнз - Київ, 1997 - с. 334. 7. Ладнов И.Д. Практический менеджмент: В 3 ч. - М.,1992. 8. Маркетинг.-Под ред. Уткина Э.А. Асоциация авторов и издателей “Тандем”,Издательствол ЭКМоС, 1998. 9. Мартынов С.Д. Профессионалы в управлении.- Л., 1991. 10. Мескон М., Альберт М., Федоури Ф. Основы менеджмента: Пер. с англ.- М.,1992. 11. Монден Я. “Тоета”: Методы эффективного управления: Пер. с англ. - М.,1989. 12. Основы маркетинга.- Филип Котлер М.:1995 13. Почепцов Г. Паблик рилейшнз - Киев. 1996. 14. Почепцов Г. Теория и практика коммуникаций - М., 1998 - с. 352. 15. Роджерс Ф.Дж.Г. Учитесь эффективно продавать и управлять сбытом: Пенр. С англ. - К., 1992. 16. Стратегическое планирование. Под ред. Уткина Э.А., М.: ЭКМОС, 1998г.-416с. 17. Сэндидж Ч., Фрайбургер В., Ротцол К. Реклама: теория и практика - М., 1989 - с. 630. 18. Эвонс Дж., Бермон Б. Маркетинг - м., 1990 - с. 315.
Дополнительная информация1367
Рік написання: 2006
Заказ Заказать Купить «Особливості медіа-планування реклами»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Зв’язки з громадськістю, ПР
  • Реклама як засіб формування попитові споживачів
  • ПЛАНУВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
  • Рекламна акція і PR у Міжнародному Бізнесі
  • Рекламна діяльність
  • Система маркетингового планування на підприємстві
  • Система маркетингового планування на підприємстві
  • Система маркетингового планування на підприємстві
  • Планування та контроль рекламної кампанії
  • Маркетингова сутність реклами
Cгенерировано за 0.164196 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів