|
-
Управління формуванням конкурентних переваг на малому підприємстві
РЕЗЮМЕ 3 1. ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОВ «ПЛАСТИК-СЕРВІС» 5 2. ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ТОВ «ПЛАСТИК-СЕРВІС» 8 2.1. Тенденції розвитку ринку металопластикових вікон в м.Києві 8 2.2. Аналіз фінансово-господарської діяльності ТОВ «Пластик-Сервіс» 11 2.3.Оцінка конкурентоспроможності ТОВ «Пластик-сервіс» за методами конкурентних переваг та ефективної конкуренції 17 2.4. Бенчмаркінг як інструмент визначення конкурентоспроможності ТОВ «Пластик-сервіс» 22 2.5. SWOT – аналіз ТОВ «Пластик-сервіс» 25 3. ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ТОВ «ПЛАСТИК-СЕРВІС» 29 3.1. Оцінювання ефективності формування конкурентних переваг ТОВ «Пластик-сервіс» 29 3.2. Оцінка факторів ризиків проектів впровадження обладнанняу виробництво ТОВ «Пластик-сервіс» 37 Література 42 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 42 ДОДАТКИ 45
-
Інформаційна система електронної комерції
Анотація 2
Реферат 3
Зміст 4
Перелік умовних позначень, символів, одиниць величин і термінів 5
Вступ 6
1 Характеристика і аналіз об’єкта дослідження 7
1.1 Характеристика предметної області 7
1.2 Аналіз існуючих варіантів розв’язання досліджуваної задачі 35
1.3 Обгрунтування запропонованих проектних рішень 45
2. Постановка задачі і алгоритм її розв’язування 47
2.1 Постановка задачі 47
2.2 Огляд рішення та алгоритм розв’язування задачі 50
3. Організація інформаційного, організаційного, технічного і програмного забезпечення 52
3.1 Інформаційне забезпечення 52
3.2 Організаційне забезпечення 53
3.3 Технічне та програмне забезпечення 54
Висновок 95
Список використаної літератури 97
Додаток 1. Схема системи електронної комерції E-Goods з точки зору користувача 100
Додаток 2. Схема системи електронної комерції E-Goods з точки зору адміністратора 101
Додаток 3. Файли додатків Інтернет-магазину 102
Додаток 4. Титульна сторінка інтернет-магазину 105
Додаток 5. Доступ до функцій адміністрування Інтернет-магазину 106
Додаток 6. Доступ до функцій адміністрування засобами меню 107
-
Інтернет технології у професійній роботі менеджера
Вступ 3
1. Інтернет як засіб ділового спілкування і комунікацій 4
2. Інтернет як засіб реклами 6
3. Інтернет як засіб маркетингового дослідження ринку 11
4. Інтернет як засіб електронної комерції 13
5. Інтернет-магазини 19
Висновки 22
Список використаної літератури 24
-
Глобальна інформаційна система Інтернет
1. Загальні відомості про мережу Інтернет 3
2. Засоби отримання інформації в системі Інтернет. Пошук в Інтернет 5
3. Проблеми пошуку інформації в мережі Інтернет і їх розв’язання 11
Література 14
-
Використання Інтернет-технологій в науковій діяльності
Вступ 3
1. Інтернет як феномен кінця ХХ ст. 6
1.1. Основні відомості про всесвітню мережу 6
1.2. Інтернет – нові можливості для бібліотечних технологій 8
1.3. Напрями застосування Інтернет-технологій у науковій діяльності 10
2. Інтернет-технології в діяльності українських науковців 16
2.1. Технологія пошуку наукової інформації у Інтернет 16
2.2. Інтернет-технології для задоволення інформаційних потреб науковців і фахівців 22
3. Інтернет-технології в діяльності українських науковців : підсумки і перспективи 32
3.1. Роль Інтернет у вищій освіті 32
3.2. Концепція системи реферування української наукової літератури 37
Висновки 49
Література 52-54
-
Оптовий продаж товарів через Інтернет
Вступ 2
1. Мережева економіка в віртуальному просторі 4
1.1. Особливості мережевого ринку 4
1.2. Особливості господарської діяльності в Інтернет-середовищі 7
1.4. Інтернет-магазин як форма ведення електронного бізнесу 20
2. Організація оптового продажу товарів через Інтернет на прикладі інтернет-магазину 0572.COM.UA 23
2.1. Організаційно-правова характеристика обєкту дослідження 23
2.2. Організація торгівлі в інтернет-магазині 0572.COM.UA 24
2.3. Організація оплати покупок в інтернет-магазині 0572.COM.UA 27
2.4. Організація служби доставки Інтернет-магазина 0572.COM.UA 31
Висновки 36
Література 38
-
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПРОСТІР УКРАЇНИ
ЗМІСТ
1. ВСТУП 2
2. ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПРОСТІР УКРАЇНИ 5
ЗАКОН УКРАЇНИ «ПРО ІНФОРМАЦІЮ» ЯК ФУНДАМЕНТ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ ДЕРЖАВИ 8
3. ІНФОРМАЦІЙНА ЗБРОЯ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ІНФОРМАЦІЙНУ БЕЗПЕКУ ДЕРЖАВИ 13
3.1. ПОНЯТТЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ 13
3.2. ВПЛИВ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ЗБРОЇ 15
4. ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА В ЗАСОБАХ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНИЙ СУВЕРЕНІТЕТ 20
4.1. ТЕЛЕБАЧЕННЯ ЯК ЗАСІБ ВПЛИВУ НА ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПРОСТІР ДЕРЖАВИ 20
4.3. ІНФОРМАЦІЙНА ІНФРАСТРУКТУРА 24
5. ІНФОРМАЦІЙНИЙ СУВЕРЕНІТЕТ ЧИ ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА? 25
5.2. ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ Й ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА 30
5.3. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ В УКРАЇНІ 32
5.4. БАЧЕННЯ РОЗВИТКУ ІНТЕРНЕТ З БОКУ АВТОРИТЕТНИХ ФАХІВЦІВ В УКРАЇНІ 34
6. ОСНОВИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ ДЕРЖАВИ ТА МЕХАНІЗМИ ЇЇ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ 37
6.1. КОНЦЕПЦІЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ 37
6.2. РОЛЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ У БЕЗПЕЦІ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ 38
6.3. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЕЗПЕКИ ІНФОРМАЦІЇ В ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ СИСТЕМАХ 39
7. ВИСНОВОК 49
8. ЛІТЕРАТУРА 53
-
Інформаційний простір України
1. ВСТУП 2
2. ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПРОСТІР УКРАЇНИ 5
ЗАКОН УКРАЇНИ «ПРО ІНФОРМАЦІЮ» ЯК ФУНДАМЕНТ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ ДЕРЖАВИ 8
3. ІНФОРМАЦІЙНА ЗБРОЯ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ІНФОРМАЦІЙНУ БЕЗПЕКУ ДЕРЖАВИ 13
3.1. ПОНЯТТЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ 13
3.2. ВПЛИВ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ЗБРОЇ 15
4. ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА В ЗАСОБАХ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНИЙ СУВЕРЕНІТЕТ 21
4.1. ТЕЛЕБАЧЕННЯ ЯК ЗАСІБ ВПЛИВУ НА ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПРОСТІР ДЕРЖАВИ 21
4.2. ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА І ЗМІ 22
4.3. ІНФОРМАЦІЙНА ІНФРАСТРУКТУРА 25
5. ІНФОРМАЦІЙНИЙ СУВЕРЕНІТЕТ ЧИ ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА? 26
5.1. ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ 29
5.2. ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ Й ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА 31
5.3. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ В УКРАЇНІ 33
5.4. БАЧЕННЯ РОЗВИТКУ ІНТЕРНЕТ З БОКУ АВТОРИТЕТНИХ ФАХІВЦІВ В УКРАЇНІ 35
6. ОСНОВИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ ДЕРЖАВИ ТА МЕХАНІЗМИ ЇЇ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ 38
6.1. КОНЦЕПЦІЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ 38
6.2. РОЛЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ У БЕЗПЕЦІ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ 39
6.3. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЕЗПЕКИ ІНФОРМАЦІЇ В ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ СИСТЕМАХ 40
7. ВИСНОВОК 51
8. ЛІТЕРАТУРА 55
-
Фінансове планування в управлінні підприємством.
Вступ.....................................................................................................................3
Розділ 1. Теоретичні аспекти фінансового планування в
управлінні підприємством...................................................................5
1.1. Поняття фінансової стратегії в діяльності підприємства................5
1.2. Значення та завдання фінансового планування................................7
1.3. Механізм фінансового планування на підприємстві......................11
Розділ 2. Аналіз основних інструментів фінансового планування
на ВАТ Метало сервіс .....................................................................16
2.1. Аналіз фінансових показників діяльності
ВАТ Метало сервіс .........................................................................16
2.2. Розробка фінансового плану на ВАТ Метало сервіс ...................23
2.3. Суть і зміст платіжного календаря, порядок його
розробки на ВАТ Метало сервіс ....................................................26
Розділ 3. Напрямки вдосконалення фінансового планування
діяльності ВАТ Метало сервіс .......................................................29
Висновки ..............................................................................................................34
Список літератури................................................................................................36
Додатки..................................................................................................................38
-
Фінансове планування в управлінні підприємством
Вступ.....................................................................................................................3
Розділ 1. Теоретичні аспекти фінансового планування в
управлінні підприємством...................................................................5
1.1. Поняття фінансової стратегії в діяльності підприємства................5
1.2. Значення та завдання фінансового планування................................7
1.3. Механізм фінансового планування на підприємстві......................11
Розділ 2. Аналіз основних інструментів фінансового планування
на ВАТ Метало сервіс .....................................................................16
2.1. Аналіз фінансових показників діяльності
ВАТ Метало сервіс .........................................................................16
2.2. Розробка фінансового плану на ВАТ Метало сервіс ...................23
2.3. Суть і зміст платіжного календаря, порядок його
розробки на ВАТ Метало сервіс ....................................................26
Розділ 3. Напрямки вдосконалення фінансового планування
діяльності ВАТ Метало сервіс .......................................................29
Висновки ..............................................................................................................34
Список літератури................................................................................................36
Додатки..................................................................................................................38
Cгенерировано за 0.145645 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|