Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Мерчандайзинг як умова успіху торговельної діяльності підприємства» (ID:14543)

| Размер: 53 кб. | Объем: 40 стр. | Стоимость: 35 грн. | Добавлена: 17.03.2007 | Код продавца: 3 |
СодержаниеВступ 3 1. Основна частина 5 1.1. Аналіз існуючих прийомів рекламно-інформаційного розміщення товарів 5 1.1.1 Сутність мерчайндайзінгу 5 1.1.2 Мерчандайзінг як програмування поведінки покупця 7 1.1.3 POS в мерчандайзінгу 13 1.2 Вивчення впливу принципів розташування товарів на зміну об‘ємів товарообігу на прикладі аптеки 16 1.2.1 Загальна характеристика аптеки – бази дослідження 16 1.2.2 Вибір товарів аптечного асортименту для їх рекламно-інформаційного розміщення 18 1.2.3 Вивчення впливу принципів розміщення товарів на товарообіг 21 1.2.4 Соціологічні дослідження сприйняття відвідувачами аптек рекламно-інформаційного розміщення товарів 32 2. Заключна чатина 34 2.1 Висновки 34 2.2 Пропозиції 35 Додаток А 37 Додаток В 39 Література 43 Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураЛітература 1 «Аптека будущего – рецепты эффективности» Под редакцией Синичкина А.А. 2002 р. 2 Аверченко Л.К. Психология рекламы // Эко., №2, Киев, 1995 г. 3 Веллхофф А., Массон Жан-Эмиль. Мерчандайзинг. Эффективные инструменты и управление товарными категориями. К.: «Бізнес книга», 2004 р. 4 Глазунова В.В. Торговая реклама. М.: Экономика,1982 г. 5 Журнал «Экономический вестник фармации» № 4 – 7, 9,11 2002 р. 6 Журнал «Новая аптека» №2, №3 2000 р. 7 Журнал «Фармацевтический вестник» №20 2003 р. 8 Журнал «Фармацевтический вестник» № 23 2002 р. 9 Канаян К., Р.Канаян. Мерчандайзинг. М.: «Эко лайн», 2004 г. 10 Котлер Ф. Основы маркетинга. М.: Прогресс, 1992 г. 11 Мачнев Е.В. Развлекупки. Креатив в розничной торговле. М.: «Эко лайн», 2004 г. 12 Ромат Е.В., Мерчандайзинг: Сборник статей по теории и практике мерчандайзинга. ред., Студцентр, 2003 13 Стат Д. Психология потребителя. М.: «Экономическая книга», 2004 г. 14 Снегирева В.В. Книга Мерчандайзера. М.: «Экономическая книга», 2005г. 15 Червак Р., Бондарчук В., Синило Л. Мерчандайзинг: искусство тореадора. М.: «Высшая школа», 2004 г. 16 Эстерлинг С., Флоттман Э., Джерниган М., Маршалл С. Мерчандайзинг в розничной торговле. К.: «Нова книга», 2004 р.
Дополнительная информация1075
Рік написання: 2005
Заказ Заказать Купить «Мерчандайзинг як умова успіху торговельної діяльності підприємства»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Суть і значення комерційного успіху
  • Планування розвитку матеріально-технічної бази торгівельного підприємства
  • науково-технічний процес - важлива умова підвищення ефективності торгової діяльності в умовах ринкової економіки
  • науково-технічний процес - важлива умова підвищення ефективності торгової діяльності в умовах ринкової економіки
  • Правове регулювання комерційної діяльності в Україні
  • Організація роботи торгівельної фірми та шляхи її вдосконалення
  • Організація роботи торгівельної фірми та шляхи її вдосконалення
  • Організація методики аудиту наявності і руху товарів у торгівлі та його комп'ютеризація
  • РЕГУЛЮВАННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНИХ ЗВ’ЯЗКІВ ДЕРЖАВИ
  • Управління комерційною діяльностю підприємства (установи) в галузі охорони здоров’я
  • Курсова з зовнішньоекономчної діяльності
Cгенерировано за 0.131595 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів