Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Мерчандайзинг як умова успіху торговельної діяльності підприємства» (ID:14543)

| Размер: 53 кб. | Объем: 40 стр. | Стоимость: 35 грн. | Добавлена: 17.03.2007 | Код продавца: 3 |
СодержаниеВступ 3 1. Основна частина 5 1.1. Аналіз існуючих прийомів рекламно-інформаційного розміщення товарів 5 1.1.1 Сутність мерчайндайзінгу 5 1.1.2 Мерчандайзінг як програмування поведінки покупця 7 1.1.3 POS в мерчандайзінгу 13 1.2 Вивчення впливу принципів розташування товарів на зміну об‘ємів товарообігу на прикладі аптеки 16 1.2.1 Загальна характеристика аптеки – бази дослідження 16 1.2.2 Вибір товарів аптечного асортименту для їх рекламно-інформаційного розміщення 18 1.2.3 Вивчення впливу принципів розміщення товарів на товарообіг 21 1.2.4 Соціологічні дослідження сприйняття відвідувачами аптек рекламно-інформаційного розміщення товарів 32 2. Заключна чатина 34 2.1 Висновки 34 2.2 Пропозиції 35 Додаток А 37 Додаток В 39 Література 43 Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураЛітература 1 «Аптека будущего – рецепты эффективности» Под редакцией Синичкина А.А. 2002 р. 2 Аверченко Л.К. Психология рекламы // Эко., №2, Киев, 1995 г. 3 Веллхофф А., Массон Жан-Эмиль. Мерчандайзинг. Эффективные инструменты и управление товарными категориями. К.: «Бізнес книга», 2004 р. 4 Глазунова В.В. Торговая реклама. М.: Экономика,1982 г. 5 Журнал «Экономический вестник фармации» № 4 – 7, 9,11 2002 р. 6 Журнал «Новая аптека» №2, №3 2000 р. 7 Журнал «Фармацевтический вестник» №20 2003 р. 8 Журнал «Фармацевтический вестник» № 23 2002 р. 9 Канаян К., Р.Канаян. Мерчандайзинг. М.: «Эко лайн», 2004 г. 10 Котлер Ф. Основы маркетинга. М.: Прогресс, 1992 г. 11 Мачнев Е.В. Развлекупки. Креатив в розничной торговле. М.: «Эко лайн», 2004 г. 12 Ромат Е.В., Мерчандайзинг: Сборник статей по теории и практике мерчандайзинга. ред., Студцентр, 2003 13 Стат Д. Психология потребителя. М.: «Экономическая книга», 2004 г. 14 Снегирева В.В. Книга Мерчандайзера. М.: «Экономическая книга», 2005г. 15 Червак Р., Бондарчук В., Синило Л. Мерчандайзинг: искусство тореадора. М.: «Высшая школа», 2004 г. 16 Эстерлинг С., Флоттман Э., Джерниган М., Маршалл С. Мерчандайзинг в розничной торговле. К.: «Нова книга», 2004 р.
Дополнительная информация1075
Рік написання: 2005
Заказ Заказать Купить «Мерчандайзинг як умова успіху торговельної діяльності підприємства»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Суть і значення комерційного успіху
  • Планування розвитку матеріально-технічної бази торгівельного підприємства
  • науково-технічний процес - важлива умова підвищення ефективності торгової діяльності в умовах ринкової економіки
  • науково-технічний процес - важлива умова підвищення ефективності торгової діяльності в умовах ринкової економіки
  • Правове регулювання комерційної діяльності в Україні
  • Організація роботи торгівельної фірми та шляхи її вдосконалення
  • Організація роботи торгівельної фірми та шляхи її вдосконалення
  • Організація методики аудиту наявності і руху товарів у торгівлі та його комп'ютеризація
  • РЕГУЛЮВАННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНИХ ЗВ’ЯЗКІВ ДЕРЖАВИ
  • Управління комерційною діяльностю підприємства (установи) в галузі охорони здоров’я
  • Курсова з зовнішньоекономчної діяльності
Cгенерировано за 0.208368 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...