|
-
Статутний капітал підприємства: методика формування та зміни
Зміст
Стор.
Вступ 3
1. Теоретичні аспекти механізму формування статутного фонду
підприємства 4
1.1 Економічна сутність статутного фонду підприємства 4
1.2 Механізм зміни статутного фонду підприємства 6
1.3 Нормативно – правове забезпечення управління фінансовою
діяльністю на підприємстві 11
2. Оцінка ефективності фінансової діяльності підприємства
ВАТ «Черкасимашбуд» 13
2.1 Фінансово - економічна характеристика підприємства 13
2.2 Оцінка майна підприємства та джерел його формування 15
2.3 Оцінка фінансового стану підприємства 17
2.4 Напрямки збільшення статутного капіталу ВАТ "Черкасимашбуд” 20
Висновки 24
Література 26
Додатки 28
-
Формування та облік статутного капіталу на підприємствах різних форм власності
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ФОРМУВАННЯ СТАТУТНОГО ФОНДУ 4
2.1. Формування статутного фонду 4
2.2. Формування статутного фонду державного підприємства 14
2.3. Формування статутного фонду акціонерного товариства 16
2.4. Формування статутного капіталу приватного підприємства 18
2.5. Формування статутного фонду товариства з додатковою відповідальністю і повного товариства 19
2.6. Командитне товариство 20
РОЗДІЛ 2. ОБЛІК СТАТУТНОГО КАПІТАЛУ 21
3.1. Облік статутного та неоплаченого капіталу 21
3.2. Облік статного капіталу у бухгалтерському обліку 25
ВИСНОВКИ 28
ЛІТЕРАТУРА 30
-
Аналіз та аудит статутного фонду підприємства (практична частина дипломної роботи)
3. Аналіз формування та змін статутного фонду підприємства 2 3.1. Аналіз формування статутного фонду підприємства 2 3.2. Аналіз збільшення статутного фонду товариства 4 3.2.1. Аналіз організаційно-правових підстав збільшення статутного фонду ВАТ „ДОМОБУДІВНИЙ КОМБІНАТ №3”. Ефективність проведення додаткової емісії акцій 4 3.2.2. Аналіз впливу збільшення статутного фонду ВАТ „ДОМОБУДІВНИЙ КОМБІНАТ №3” на фінансово-господарський стан товариства 10 Розділ 4. Аудит формування і змін статутного капіталу ВАТ „Домобудівний комбінат №3” 17 4.1. Особливості аудиту в акціонерних товариствах 17 4.2. Аудит формування та використання власного капіталу. 24 ВИСНОВКИ 34 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 37 Додатки 41
-
Облік статутного фонду (капіталу) на підприємствах різних форм власності (на прикладі ТОВ "Крамар")
Анотація
ВСТУП 3
1.Статутний фонд (капітал) як необхідна умова діяльності підприємства 5
2. Економіко – правовий аналіз та критичний огляд нормативної бази 9
3. Організаційно – економічна характеристика підприємства ТОВ “Крамар” 11
4.Облік формування і змін статутного фонду господарського товариства ТОВ “Крамар” 16
5.Облік статутного фонду на державних підприємствах 28
6.Особливості обліку формування статутного фонду підприємства з іноземними інвестиціями 30
7. Шляхи удосконалення обліку статутного капіталу 32
Висновки та пропозиції 35
Список використаної літератури 37
Додатки 39
-
Аудит статутного капіталу.
Зміст
ВСТУП 3
1. МЕТА І ЗАВДАННЯ АУДИТУ СТАТУТНОГО КАПІТАЛУ 4
2. НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ФОРМУВАННЯ ТА ЗМІНИ РОЗМІРУ СТАТУТНОГО КАПІТАЛУ 5
3. ПРОБЛЕМНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ СТАТУТНОГО КАПІТАЛУ ТА ТИПОВІ ПОМИЛКИ, ЩО ВИЯВЛЯЮТЬСЯ В ПРОЦЕСІ АУДИТОРСЬКОЇ ПЕРЕВІРКИ 7
4. ЗМІСТ АУДИТОРСЬКОЇ ПЕРЕВІРКИ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ СТАТУТНОГО КАПІТАЛУ 8
5. ТИПОВА КОРЕСПОНДЕНЦІЯ РАХУНКІВ СТОСОВНО ФОРМУВАННЯ ТА РУХУ СТАТУТНОГО КАПІТАЛУ 12
6. ЗБІР АУДИТОРСЬКИХ ДОКАЗІВ ТА ФОРМУВАННЯ РОБОЧИХ ДОКУМЕНТІВ 19
7. АУДИТОРСЬКИЙ ВИСНОВОК 27
ВИСНОВКИ 30
ЛІТЕРАТУРА 31
-
Особливості формування статутних фондів підприємств
План.
1. Вступ.
2. Фінансово-господарська діяльність підприємств.
3. Формування статутного фонду державного підприємства.
4. Формування статутного фонду акціонерного товариства.
5. Формування статутного фонду товариства з обмеженою відповідальністю, товариства з додатковою відповідальністю і повного товариства.
6. Командитне товариство.
-
Особливості формування статутних фондів підприємств
План.
1. Вступ.
2. Фінансово-господарська діяльність підприємств.
3. Формування статутного фонду державного підприємства.
4. Формування статутного фонду акціонерного товариства.
5. Формування статутного фонду товариства з обмеженою відповідальністю, товариства з додатковою відповідальністю і повного товариства.
6. Командитне товариство.
-
Фінансова діяльність суб’єктів господарювання без створення юридичної особи
Вступ 3
1. Сутність фінансової діяльності суб’єктів господарювання в Україні 4
1.1 Фінанси підприємств як складова частина фінансової діяльності 4
1.2 Правові форми організації бізнесу 6
1.3 Фінансова діяльність суб’єктів господарювання без створення юридичної особи 8
1.3 Особливості фінансової діяльності приватних підприємств, ЗАТариств з обмеженою діяльністю, акціонерних ЗАТариств, командитних і повних ЗАТариств, кооперативів та підприємств з іноземними інвестиціями 10
1.4 Фінансова діяльність державних і казенних підприємств 17
2. Особливості формування статутного фонду підприємств різних організаційно-правових форм 19
2.1 Власний капітал, його функції та складові 19
2.2 Статутний капітал і корпоративні права підприємства 24
2.3 Збільшення статутного капіталу підприємства 27
2.3.1. Основні цілі та передумови збільшення статутного капіталу 27
2.3.2 Збільшення статутного капіталу ЗАТ 29
2.3.3 Методи та джерела збільшення статутного капіталу AT 30
2.4 Зменшення статутного капіталу підприємств 33
2.4.1. Завдання та основні передумови зменшення статутного капіталу підприємств 33
2.4.2. Зменшення статутного капіталу ЗАТ 34
2.4.3. Способи зменшення статутного капіталу AT 36
3. Особливості формування фінансових ресурсів підприємств різних форм власності 41
Висновок 52
Література 53
-
Фінансова діяльність суб’єктів господарювання без створення юридичної особи
Вступ 3
1. Сутність фінансової діяльності суб’єктів господарювання в Україні 4
1.1 Фінанси підприємств як складова частина фінансової діяльності 4
1.2 Правові форми організації бізнесу 6
1.3 Фінансова діяльність суб’єктів господарювання без створення юридичної особи 8
1.3 Особливості фінансової діяльності приватних підприємств, ЗАТариств з обмеженою діяльністю, акціонерних ЗАТариств, командитних і повних ЗАТариств, кооперативів та підприємств з іноземними інвестиціями 10
1.4 Фінансова діяльність державних і казенних підприємств 17
2. Особливості формування статутного фонду підприємств різних організаційно-правових форм 19
2.1 Власний капітал, його функції та складові 19
2.2 Статутний капітал і корпоративні права підприємства 24
2.3 Збільшення статутного капіталу підприємства 27
2.3.1. Основні цілі та передумови збільшення статутного капіталу 27
2.3.2 Збільшення статутного капіталу ЗАТ 29
2.3.3 Методи та джерела збільшення статутного капіталу AT 30
2.4 Зменшення статутного капіталу підприємств 33
2.4.1. Завдання та основні передумови зменшення статутного капіталу підприємств 33
2.4.2. Зменшення статутного капіталу ЗАТ 34
2.4.3. Способи зменшення статутного капіталу AT 36
3. Особливості формування фінансових ресурсів підприємств різних форм власності 41
Висновок 52
Література 53
-
Загальні засади формування та використання статутного капіталу підприємства
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Загальні засади формування та використання статутного капіталу підприємства 5
1.1. Нормативно-правове регулювання господарської діяльності 5
1.2. Управління статутним капіталом та оцінка ефективності його використання 9
2. Аналіз діяльності РІА „Інтерком” 21
2.1. Історична довідка та характеристика діяльності 21
2.2. Джерела формування статутного капіталу підприємства 24
2.3. Аналіз джерел фінансових ресурсів і їх використання 27
2.4. Аналіз ефективності використання майна 32
3. Джерела формування фінансових коштів 35
3.1. Прибуток і амортизаційні відрахування 35
3.2. Кредиторська заборгованість та кошти, отримані від продажу цінних паперів 42
3.3. Значення кредиту для формування статутного капіталу підприємства 43
4. Шляхи вдосконалення статутного капіталу на РІА «Інтерком» 49
Висновки та пропозиції 54
Список використаної літератури 56
Cгенерировано за 1.786116 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|