Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
2

Тема: «Фактори маркетингового середовища фірми» (ID:13944)

| Размер: 36 кб. | Объем: 26 стр. | Стоимость: 25 грн. | Добавлена: 13.04.2005 | Код продавца: 3 |
Содержание ВСТУП 2 1. Маркетингове середовище фірми. 5 1.1. Мікросередовище фірми. 5 1.2. Макросередовище фірми 15 2. Маркетингове середовище та його вплив на функціонування підприємства ТОВ „Д&В - інвест” 18 ВИСНОВКИ 24 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 25 Додатки. 26 Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 1.Абдулжанов А.Г., Баширов И.Х. Маркетинг. Исследования. Организация. Внедрение. - Донецк: КАССИОПЕЯ, 1998.-316 с. 2.Афанасьев М. Маркетинг: стратегия и практика фирмы. - М: Финстатинформ, 1995 г. – 440 с. 3.Голубков Е.П. Маркетинг: стратегии, планы, структуры. - М., «Издательство «Дело» - 1995 г. 4.Ковалев А.И., Войленко В.В. Маркетинг в системе управления предприятием Развитие предприятия и конкурентноспособность: Сб. МДНТП.-М., 1996. 5.Ф.Котлер .Основы маркетинга. - М., издательство «Прогресс» - 1994 г.-736с. 6.Маркетинг: Учебник / А.Н. Романов, Ю.Ю.Корялогов, С.А. Красильников и др. Под ред. А. Н. Романова. - М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1996.- 560 с. 7.Маркетинг во внешнеэкономической деятельности предприятия.: М.: Внешторгиздат, 1998.- 152 с. 8.Моррис Р. Маркетинг: ситуации и примеры : Пер. с англ. - М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1999.- 192 с. 9.Никифорова С.В. Научные основы разработки маркетинговой стратегии. – СПБ: Изд-во Санкт-Петербург. ун-та экономики и финансов, 1992. – 46 с. 10.Ноздрева Р.Б., Цыгичко Л.И. Маркетинг: как побеждать на рынке. – М.: Финансы и статистика, 1991. – 303 с. 11.Пешкова Е.П. Маркетинговый анализ в деятельности фирмы. – М.: Ось-89, 1997. – 80 с. 12. Речмен Д.Дж., Мескон М.Х. Современный бизнес. – Т.1. – М.: Республика, 1995. – 496 13.Романов А.Н. Маркетинг. – М.: Банки и биржы, 1995. – 550 с.
Дополнительная информация 183
Рік написання: 2004
Заказ Заказать Купить «Фактори маркетингового середовища фірми»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Аналіз маркетингового зовнішнього середовища підприємства

  • МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ

  • Розробка гіпотези продуктово-ринкової стратегії в компанії ТОВ „Опорядбуд” на ринку в Україні

  • Розробка гіпотези продуктово-ринкової стратегії в компанії ТОВ „Комп’ютерні системи” на ринку в Україні

  • Розробка гіпотези продуктово-ринкової стратегії в компанії ТОВ „Опорядбуд” на ринку в Україні

  • Розробка гіпотези продуктово-ринкової стратегії в компанії ЗАТ ВТШФ „Каштан” на ринку в Україні

  • Розробка гіпотези продуктово-ринкової стратегії в компанії ТОВ “ КСК-ПЛАСТ” на ринку в Україні

  • Розробка гіпотези продуктово-ринкової стратегії в компанії ЗАТ ВТШФ „Каштан” на ринку в Україні

  • Розробка гіпотези продуктово-ринкової стратегії в компанії ТОВ „Комп’ютерні системи” на ринку в Україні

  • Розробка гіпотези продуктово-ринкової стратегії в компанії ТОВ “ КСК-ПЛАСТ” на ринку в Україні

  • Курсова менеджмент організацій


Cгенерировано за 0.010856 секунд

загрузка...