|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Аналіз маркетингового зовнішнього середовища підприємства
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ АНАЛІЗУ МАРКЕТИНГОВОГО ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА 4
1.1. Моделі зовнішнього середовища 4
1.2. Фактори зовнішнього середовища організації 7
2. ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА (на прикладі косметичної компанії «Назва») 13
2.1. Загальна характеристика підприємства 13
2.2. Оцінка маркетингового зовнішнього середовища підприємства 16
ВИСНОВКИ 21
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 23
-
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Сутність та особливості маркетингової діяльності в туризмі 5
1.2. Стратегічне планування маркетингової діяльності туристичного підприємства 10
1.3. Організація та контроль маркетингової діяльності 16
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 20
2.1. Загальна характеристика туристичної фірми «Назва» 20
2.2. Аналіз маркетингового середовища туристичної фірми «Назва» 29
2.3. Аналіз маркетингової діяльності туристичної фірми «Назва» 35
РОЗДІЛ 3. МЕХАНІЗМ ЗАПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ НА ТУРИСТИЧНІЙ ФІРМІ «Назва» 39
3.1. Стратегічний план маркетингової діяльності туристичної фірми «Назва» 39
3.2. Удосконалення організаційного механізму маркетингового менеджменту туристичної фірми «Назва» 42
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 46
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ 48
Додаток А 50
Додаток Б 55
-
Розробка гіпотези продуктово-ринкової стратегії в компанії ТОВ „Опорядбуд” на ринку в Україні
Вступ 3
Розділ 1. Аналіз діяльності підприємства 4
1.1.Стисла характеристика підприємства 4
1.2.Аналіз товарного асортименту 5
1.3. Аналіз внутрішнього середовища підприємства 10
Розділ 2. Аналіз маркетингового середовища підприємства 12
2.1.Аналіз макро маркетингового середовища 12
2.2.Аналіз мікро маркетингового середовища 22
Розділ 3.Розробка гіпотези ринкової стратегії 25
Розділ 4.Гіпотеза продуктової стратегії 29
Висновки 33
Список літератури 35
-
Розробка гіпотези продуктово-ринкової стратегії в компанії ТОВ „Комп’ютерні системи” на ринку в Україні
Вступ 3 Розділ 1. Аналіз діяльності підприємства 4 1.1.Стисла характеристика підприємства 4 1.2.Аналіз товарного асортименту 5 1.3. Аналіз внутрішнього середовища підприємства 8 Розділ 2. Аналіз маркетингового середовища підприємства 9 2.1.Аналіз макро маркетингового середовища 9 2.2.Аналіз мікро маркетингового середовища 14 Розділ 3.Розробка гіпотези ринкової стратегії 17 Розділ 4.Гіпотеза продуктової стратегії 22 Висновки 32 Список літератури 34
-
Розробка гіпотези продуктово-ринкової стратегії в компанії ТОВ „Опорядбуд” на ринку в Україні
Вступ 3 Розділ 1. Аналіз діяльності підприємства 4 1.1.Стисла характеристика підприємства 4 1.2.Аналіз товарного асортименту 5 1.3. Аналіз внутрішнього середовища підприємства 10 Розділ 2. Аналіз маркетингового середовища підприємства 12 2.1.Аналіз макро маркетингового середовища 12 2.2.Аналіз мікро маркетингового середовища 22 Розділ 3.Розробка гіпотези ринкової стратегії 25 Розділ 4.Гіпотеза продуктової стратегії 29 Висновки 33 Список літератури 35
-
Розробка гіпотези продуктово-ринкової стратегії в компанії ЗАТ ВТШФ „Каштан” на ринку в Україні
Вступ 3 Розділ 1. Аналіз діяльності підприємства 5 1.1.Стисла характеристика підприємства 5 1.2.Аналіз товарного асортименту 9 1.3. Аналіз внутрішнього середовища підприємства 9 Розділ 2. Аналіз маркетингового середовища підприємства 12 2.1.Аналіз макро маркетингового середовища 12 2.2.Аналіз мікро маркетингового середовища 17 Розділ 3.Розробка гіпотези ринкової стратегії 19 Розділ 4.Гіпотеза продуктової стратегії 27 Висновки 35 Список літератури 36
-
Розробка гіпотези продуктово-ринкової стратегії в компанії ТОВ “ КСК-ПЛАСТ” на ринку в Україні
Вступ 3 Розділ 1. Аналіз діяльності підприємства 5 1.1.Стисла характеристика підприємства 5 1.2.Аналіз товарного асортименту 8 1.3. Аналіз внутрішнього середовища підприємства 11 Розділ 2. Аналіз маркетингового середовища підприємства 12 2.1.Аналіз макро маркетингового середовища 12 2.2.Аналіз мікро маркетингового середовища 16 Розділ 3.Розробка гіпотези ринкової стратегії 19 Розділ 4.Гіпотеза продуктової стратегії 24 Висновки 28 Список літератури 29
-
Розробка гіпотези продуктово-ринкової стратегії в компанії ЗАТ ВТШФ „Каштан” на ринку в Україні
Вступ 3
Розділ 1. Аналіз діяльності підприємства 5
1.1.Стисла характеристика підприємства 5
1.2.Аналіз товарного асортименту 9
1.3. Аналіз внутрішнього середовища підприємства 9
Розділ 2. Аналіз маркетингового середовища підприємства 12
2.1.Аналіз макро маркетингового середовища 12
2.2.Аналіз мікро маркетингового середовища 17
Розділ 3.Розробка гіпотези ринкової стратегії 19
Розділ 4.Гіпотеза продуктової стратегії 27
Висновки 35
Список літератури 36
-
Розробка гіпотези продуктово-ринкової стратегії в компанії ТОВ „Комп’ютерні системи” на ринку в Україні
Вступ 3
Розділ 1. Аналіз діяльності підприємства 4
1.1.Стисла характеристика підприємства 4
1.2.Аналіз товарного асортименту 5
1.3. Аналіз внутрішнього середовища підприємства 8
Розділ 2. Аналіз маркетингового середовища підприємства 9
2.1.Аналіз макро маркетингового середовища 9
2.2.Аналіз мікро маркетингового середовища 14
Розділ 3.Розробка гіпотези ринкової стратегії 17
Розділ 4.Гіпотеза продуктової стратегії 22
Висновки 32
Список літератури 34
-
Розробка гіпотези продуктово-ринкової стратегії в компанії ТОВ “ КСК-ПЛАСТ” на ринку в Україні
Вступ 3
Розділ 1. Аналіз діяльності підприємства 5
1.1.Стисла характеристика підприємства 5
1.2.Аналіз товарного асортименту 8
1.3. Аналіз внутрішнього середовища підприємства 11
Розділ 2. Аналіз маркетингового середовища підприємства 12
2.1.Аналіз макро маркетингового середовища 12
2.2.Аналіз мікро маркетингового середовища 16
Розділ 3.Розробка гіпотези ринкової стратегії 19
Розділ 4.Гіпотеза продуктової стратегії 24
Висновки 28
Список літератури 29
-
Курсова менеджмент організацій
ВСТУП 3
1. ФАКТОРИ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА, ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІЗАЦІЇ (НА ПРИКЛАДІ) 4
1.1. Перелік факторів маркетингового середовища 4
1.2. Аналіз мікросередовища підприємства 6
1.3. Аналіз макросередовища підприємства 12
2. ТАРИФНЕ РЕГУЛЮВАННЯ 17
2.1. Тарифна політика як головна складова державної митної політики 17
2.2. Позитивні здобутки в сфері виконання митної політики України 19
2.3. Проблемні чинники сучасної митної політики України 22
2.4. Шляхи підвищення дієздатності митної політики України 26
ВИСНОВОК 30
ЛІТЕРАТУРА 32
Cгенерировано за 0.010856 секунд
|