|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Аналіз обсягів випуску та реалізації продукції на промисловому підприємстві
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Теоретичні основи аналізу обсягів випуску та реалізації продукції 5
1.1. Економічна сутність аналізу обсягів випуску та реалізації продукції 5
1.2. Узагальнююча характеристика діяльності підприємства 6
1.3. Аналіз складу майна підприємства та джерел його утворення 9
2. Економічний аналіз обсягів випуску та реалізації продукції 16
2.1. Взаємозв’язок показників обсягу продукції. Загальні вказівки щодо аналізу виробництва та реалізації продукції 16
2.2. Аналіз обсягу виробництва продукції (товарного випуску) 16
2.3. Аналіз реалізації продукції. Маркетинговий напрямок 21
2.3. Аналіз ринку збуту продукції 23
Список використаної літератури 25
-
Аналіз обсягів випуску та реалізації продукції на промисловому підприємстві
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Теоретичні основи аналізу обсягів випуску та реалізації продукції 5
1.1. Економічна сутність аналізу обсягів випуску та реалізації продукції 5
1.2. Узагальнююча характеристика діяльності підприємства 6
1.3. Аналіз складу майна підприємства та джерел його утворення 9
2. Економічний аналіз обсягів випуску та реалізації продукції 16
2.1. Взаємозв’язок показників обсягу продукції. Загальні вказівки щодо аналізу виробництва та реалізації продукції 16
2.2. Аналіз обсягу виробництва продукції (товарного випуску) 16
2.3. Аналіз реалізації продукції. Маркетинговий напрямок 21
2.3. Аналіз ринку збуту продукції 23
Список використаної літератури 25
-
ОБЛІК ВИПУСКУ ПРОДУКЦІЇ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ЇЇ СОБІВАРТОСТІ
Вступ 3
1. Теоретико-методологічні основи обліку випуску готової продукції та визначення її собівартості 6
1.1. Собівартість продукції: поняття, види, склад витрат, що формують собівартість готової продукції 6
1.2. Нормативно-правове забезпечення обліку готової продукції та визначення її собівартості 11
2. Організація бухгалтерського обліку випуску готової продукції на підприємстві ТОВ„ ...” 16
2.1. Економічна характеристика підприємства та формування облікової політики 16
2.2. Документальне оформлення витрат на виготовлення та випуск готової продукції 24
2.3. Облік витрат на виготовлення та випуск готової продукції 28
2.4. Відображення інформації про готову продукцію та витрати на її виробництво та випуск в облікових регістрах та звітності 30
3. Удосконалення обліку випуску готової продукції та формування її собівартості на підприємстві ТОВ„ ...” 34
3.1. Порівняльна характеристика П(С)БО та МСФЗ 35
3.2. Удосконалення обліку випуску готової продукції та формування її собівартості на підприємстві 38
Висновки та пропозиції 39
Список використаної літератури 40
Додатки
-
ОБЛІК ВИПУСКУ ПРОДУКЦІЇ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ЇЇ СОБІВАРТОСТІ
Вступ 3
1. Теоретико-методологічні основи обліку випуску готової продукції та визначення її собівартості 6
1.1. Собівартість продукції: поняття, види, склад витрат, що формують собівартість готової продукції 6
1.2. Нормативно-правове забезпечення обліку готової продукції та визначення її собівартості 11
2. Організація бухгалтерського обліку випуску готової продукції на підприємстві " Новоселицька харчосмакова фабрика " 16
2.1. Економічна характеристика підприємства та формування облікової політики 16
2.2. Документальне оформлення витрат на виготовлення та випуск готової продукції 24
2.3. Облік витрат на виготовлення та випуск готової продукції 28
2.4. Відображення інформації про готову продукцію та витрати на її виробництво та випуск в облікових регістрах та звітності 31
3. Удосконалення обліку випуску готової продукції та формування її собівартості на підприємстві 38
Висновки та пропозиції 50
Список використаної літератури 54
ДОДАТОК А 58
ДОДАТОК Б 62
ДОДАТОК В 63
ДОДАТОК Г 64
ДОДАТОК Д 65
ДОДАТОК Е 74
-
ОБЛІК ВИПУСКУ ПРОДУКЦІЇ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ЇЇ СОБІВАРТОСТІ
Вступ 3
1. Теоретико-методологічні основи обліку випуску готової продукції та визначення її собівартості 6
1.1. Собівартість продукції: поняття, види, склад витрат, що формують собівартість готової продукції 6
1.2. Нормативно-правове забезпечення обліку готової продукції та визначення її собівартості 11
2. Організація бухгалтерського обліку випуску готової продукції на підприємстві " Новоселицька харчосмакова фабрика " 16
2.1. Економічна характеристика підприємства та формування облікової політики 16
2.2. Документальне оформлення витрат на виготовлення та випуск готової продукції 24
2.3. Облік витрат на виготовлення та випуск готової продукції 28
2.4. Відображення інформації про готову продукцію та витрати на її виробництво та випуск в облікових регістрах та звітності 31
3. Удосконалення обліку випуску готової продукції та формування її собівартості на підприємстві 38
Висновки та пропозиції 41
Список використаної літератури 45
ДОДАТОК А 49
ДОДАТОК Б 53
ДОДАТОК В 54
ДОДАТОК Г 55
ДОДАТОК Д 56
ДОДАТОК Е 65
-
Технологія поліграфічного виробництва
Вступ. 3
1. Техноголічна схема виготовлення поліграфічної продукції. 5
1.1 Характеристика продукції. 5
Технічні показники видання 5
1.2 Характеристика друкарського обладнання, що використовується підприємством “Фактор”. 7
2. Організація підготовки видань до виробництва в друкарському цеху поліграфічного підприємства “Фактор”. 8
2.1 Розрахунок річної продукції одиниці друкованого устаткування в залежності від середньорічного тиражу видання. 8
2.2 Розрахунок собівартості виготовлення облікової одиниці продукції 12
3. Організація контроля якості продукції і необхідність автоматизації обліку на поліграфічному підприємстві “Фактор”. 21
3.1 Організація якості продукції. 21
3.2 Необхідність автоматизація обліку продукції поліграфічного виробництва на підприємстві “Фактор”. 22
Висновок. 24
Список використаних літературних джерел. 25
Додаток 2. 27
-
Аналіз виконання плану виробництва, оцінка забезпечення робочою силою
Завдання 1. Проаналізуйте виконання плану виробництва продукції (робіт, послуг) в цілому, у тому числі виробництва експортної продукції, а також зміни у порівнянні з минулим роком. 2
Завдання 2. Дайте оцінку виконання плану продукції в цілому і за асортиментом. Визначить величину втрат випуску продукції у зв’язку з порушенням планового асортименту випуску продукції, тис.грн.. 3
Завдання 3. Визначити ритмічність виробництва продукції (робіт, послуг) поквартально і величину втрати випуску продукції в результаті порушення ритмічності виробництва. 4
Завдання 4. За наведеними даними проаналізуйте зміни обсягу реалізації продукції у порівнянні з базисним періодом. Встановіть залежність обсягів реалізації від залишків нереалізованої продукції та обсягів виробництва. 5
Завдання №5. Проаналізуйте забезпечення підприємства робочою силою. 6
Завдання № 6. Проаналізуйте рух робочої сили. 7
Завдання 7. Визначте вплив на випуск продукції змін чисельності працівників та виробітку одного працівника 8
Завдання №8. Обчисліть показники, що характеризують рух і стан основних засобів (фондів) у звітному року. 9
Завдання 9 10
Висновки 18
-
Поточний облік процесу виробництва продукції (робіт, послуг) на ТОВ „Слов’янка”
ЗМІСТ
ВСТУП.......................................................................................................................3
РОЗДІЛ 1 Теоретичні основи і економічний зміст витрат на виробництво........5
1.1. Економічний зміст, визначення і класифікація витрат................................5
1.2. Формування витрат на виробництво продукції .............................................8
1.3. Нормативно-правове регулювання обліку виробництва продукції (робіт, послуг)......................................................................................................................10
РОЗДІЛ 2 Поточний облік процесу виробництва продукції (робіт, послуг) на ТОВ „Слов’янка”....................................................................................................13
2.1. Організація бухгалтерського обліку на підприємстві..................................13
2.2. Організація первинного, аналітичного і зведеного обліку витрат на виробництво продукції...........................................................................................17
2.3. Методологія обліку виробництва продукції (робіт, послуг)...................23
РОЗДІЛ 3 Вдосконалення поточного обліку витрат на виробництво продукції (робіт, послуг)........................................................................................28
3.1. Організація поточного обліку процесу виробництва в умовах використання інформаційних систем ...................................................................28
3.2. Шляхи вдосконалення обліку виробництва продукції (робіт, послуг) .33
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ.................................................................................35
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ...............................................................38
ДОДАТКИ ..............................................................................................................40
-
Методологія та організація поточного обліку процесу виробництва
ЗМІСТ
ВСТУП.......................................................................................................................3
РОЗДІЛ I Теоретичні основи і економічний зміст витрат на виробництво........5
1.1. Економічний зміст, визначення і класифікація витрат................................5
1.2. Формування витрат на виробництво продукції .............................................8
1.3. Нормативно-правове регулювання обліку виробництва продукції (робіт, послуг)......................................................................................................................10
РОЗДІЛ II Поточний облік процесу виробництва продукції (робіт, послуг) на ТОВ „Слов’янка”....................................................................................................15
2.1. Організація бухгалтерського обліку на підприємстві..................................15
2.2. Організація первинного, аналітичного і зведеного обліку витрат на виробництво продукції...........................................................................................19
2.3. Методологія обліку виробництва продукції (робіт, послуг)...................25
РОЗДІЛ III Вдосконалення поточного обліку витрат на виробництво продукції (робіт, послуг)........................................................................................29
3.1. Організація поточного обліку процесу виробництва в умовах використання інформаційних систем ...................................................................29
3.2. Шляхи вдосконалення обліку виробництва продукції (робіт, послуг) .34
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ.................................................................................37
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ...............................................................39
ДОДАТКИ ..............................................................................................................42
-
Аналіз виконання плану по обсягу реалізації продукції
Вступ 3
1.Загальні теоретичні та методологічні положення аналізу виконання плану по обсягу реалізації продукції 4
1.1. Характеристика готової продукції та аналіз її динаміки 4
1.2. Аналіз обсягу і асортименту товару власного виробництва 6
1.3. Узагальнення резервів росту обсягу виробництва і реалізації продукції 9
2. Аналітична частина 10
2.1. Загальна характеристика ВАТ «Сири Бурлука» 10
2.2. Аналіз динаміки випуску і реалізації продукції 12
2.3 Аналіз асортименту і структури продукції 16
2.4. Аналіз якості виконаної продукції. 20
2.5. Аналіз ритмічності роботи ВАТ «Сири Бурлука» 24
3. Проектна частина 26
3.1. Фактори збільшення обсягу виробництва і реалізації продукції 26
3.2. Резерви збільшення випуску і реалізації продукції 28
Висновки 32
Використана література: 34
-
Сучасне планування виробництва в Україні
Вступ 4
Розділ 1. Теоретико-методологічні аспекти планування виробництва продукції 7
Розділ 2. Практичні аспекти планування виробництва продукції (на базі ПП) 10
2.1 Аналіз виробництва і реалізації продукції. 10
2.2. Аналіз планування виробництва . 11
2.3 Аналіз якості виробленої продукції. 17
Розділ 3.Фактори та резерви збільшення випуску та реалізації продукції 22
Висновок 35
Список використаної літератури 38
Об’єктом дослідження є ПП
Cгенерировано за 0.015633 секунд
|