-
Особливості розвитку мислення в ранньому дитинстві
План
1. ВСТУП 3
2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА МИСЛЕННЯ 4
а. Мислення, як пізнавальний процес 5
б. Операції мислення 10
в. Форми мислення 12
г. Види мислення 14
3. РОЗВИТОК МИСЛЕННЯ В РАННЬОМУ ВІЦІ 17
а. Перші прояви наочно - дійового мислення, його характеристика 17
б. Перехід до наочно образного мислення 23
в. Виникнення знакової функції 26
г. Значення предметної діяльності, дидактичних ігор у розвитку мислення дитини в ранньому віці 30
4. ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА: РОЛЬ СПІЛКУВАННЯ З ДОРОСЛИМ У РОЗВИТКУ ПРЕДМЕТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДИТИНИ В РАННЬОМУ ВІЦІ 35
5.ВИСНОВКИ 45
6. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 47
Дитяча психологія
Досліджено 25 джерел
-
Виховання інтересу до навчання у дітей дошкільного віку
ВСТУП 2
1. Поняття про навчання та його особливості в дошкільному віці 6
2. Вихвання інтересу до навчання як одне з важливих завдань розумового виховання 13
3. Виховання інтересу до навчаня у дітей дошкільного віку за допомогою використання дидактичних ігор 28
4. Методика формування інтересу до навчання і до школи у старшому дошкільному віці 36
ВИСНОВКИ 45
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 48
-
Психологія розвитку немовлят
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Психічний розвиток людини 4
1.1. Рушійні сили розвитку психіки 4
1.2. Навчання, виховання і розвиток психіки 9
1.3. Вікова періодизація психічного розвитку 12
Розділ 2. Психологія розвитку немовлят 15
2.1. Особливості психічного розвитку немовляти 15
2.2. Соціальна ситуація та особливості розвитку немовляти 17
Розділ 3. Значення невербального спілкування з новонародженим для комплексу пожвавлення і психічного розвитку дитини 21
3.1. Історія вивчення питання 21
3.2. Внесок дитини в спілкування 23
3.3. Внесок батьків у комплекс пожвавлення немовляти 27
3.4. Порушення спілкування в ранньому віці і їхній терапії 31
Висновки 35
Список використаної літератури 37
-
Психологічне формування особистості в підлітковому віці
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ 5
1.1. Поняття і структура особистості 5
1.2. Основні етапи соціалізації-особистості 10
1.3. Вплив соціально-психологічних факторів на розвиток особистості 16
РОЗДІЛ 2. ОСНОВНІ ЕТАПИ ТА ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ В ПІДЛІТКІВ 20
2.1. Формування особистості в ранньому підлітковому віці 20
2.2. Характерні риси розвитку особистості в старшому підлітковому віці 26
2.3. Особистісні кризи підліткового віку 33
РОЗДІЛ 3. ДІАГНОСТУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКІВ 42
3.1. Методика діагностування особистості підлітків 42
3.2. Результати діагностування особистості підлітків 48
ВИСНОВКИ 54
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 58
Додатки
-
Погляди на мотив різних психологічних шкіл
Зміст
Вступ………………………………………………………………………………3
Розділ I. Погляди на мотив різних психологічних шкіл………………………5
1.1. Психоаналіз - первинний розробник категорії мотиву……………5
1.2. Трактування мотиву в гуманістичній психології…………………7
Розділ II. Загальна характеристика мотивації процесу навчання……………..9
2.1. Характеристика процесу навчання як активної діяльності………9
2.2. Поняття про мотиви навчальної діяльності………………………10
2.3. Класифікація та характеристики мотивів навчання……………...10
Розділ III. Динаміка мотивів в процесі навчання в школі…………………….16
3.1. Періодизація вікових етапів школярів……………………………16
3.2. Мотивація навчальної діяльності в молодшому шкільному
віку……………………………………………………………………….17
3.3. Мотивація навчальної діяльності в середньому шкільному
віці………………………………………………………………………..20
3.4. Мотивація навчальної діяльності в старшому шкільному віці….22
Розділ IV. Роль вчителя в формуванні мотивації та методичні
дослідження у визначення переважаючої мотивації для молодших
школярів………………………………………………………………………….26
4.1. Роль вчителя у формуванні мотивації молодших школярів………26
4.2. Дослідження мотивації навчальної діяльності молодших
школярів…………………………………………………………………...28
Висновки…………………………………………………………………..31
Список використаної літератури…………………………………………33
-
. ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ СИТУАЦІЙ ПРИ НАВЧАННІ ЛІЧБІ У ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
Зміст
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВПЛИВУ ІГРОВИХ СИТУАЦІЙ НА ЕФЕКТИВНЕ ЗАСВОЄННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ В ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ 5
1.1 Основні методи та форми навчання математиці в дошкільному закладі 5
1.2 Навчання лічбі у дошкільному віці: форма та організація занять 6
1.3 Зміст дидактичних ігор та ігрових ситуацій на заняттях з математики 15
РОЗДІЛ 2. ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ СИТУАЦІЙ ПРИ НАВЧАННІ ЛІЧБІ У ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ 20
2.1 Використання "Макромозаїки Васильченко" при навчанні лічбі у дошкільному закладі 20
2.2 Основні ігрові ситуації на заняттях з математики 23
ВИСНОВКИ 30
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32
ДОДАТОК 34
-
Психологічна характеристика процесу навчання
Вступ 3
Розділ І. Педагогічний процес як цілісна система психології навчання 6
1.1. Особливості структури теорії навчання 6
1.2. Методологічні основи процесу навчання 12
1.3.Теорія поетапного формування розумових дій та їх психологічна характеристика 20
Розділ ІІ. Соціально-психологічні механізми навчання. 26
2.1. Суть евристичних методів пізнання та їх роль в дослідженнях 26
2.2. Поняття про навчальний модуль та сутність модульно-розвиваючого навчання 34
2.3. Теорія і практика сугестопедичного навчання школярів та контекстне навчання як метод активного навчання 41
Висновки 45
Список використаної літератури 49
Додатки 51
-
МОДЕЛЬ ТА ПРОЦЕС СИСТЕМАТИЧНОГО НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ
ЗМІСТ
ВСТУП……………………………………………………………………………..... 3
РОЗДІЛ 1. БЕЗПЕРЕРВНЕ НАВЧАННЯ КЕРІВНИХ ПРАЦІВНИКІВ І
ФАХІВЦІВ................................................................................................................... 4
1.1. Організаційне і методичне забезпечення системи навчання кадрів.... 4
1.2. Світовий досвід навчання персоналу...................................................... 9
РОЗДІЛ 2. МОДЕЛЬ ТА ПРОЦЕС СИСТЕМАТИЧНОГО НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ............................................................................................................... 15
2.1. Розробка цілі навчання............................................................................ 15
2.2. Методи навчання персоналу...................................................... ............ 17
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ ПЕРСОНАЛУ ТОВ "КОМСЕРВІС"............................................................................................................. 22
3.1. Характеристика ТОВ "КОМСЕРВІС"................................................... 22
3.2. Навчання, перепідготовка, підвищення кваліфікації кадрів підприємства................................................................................................................ 26
ВИСНОВКИ................................................................................................................. 32
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ............................................................. 34
-
Особливості законів навчання
Вступ 2
1) Особливості законів навчання, закономірностей, принципів навчання у вищій школі 3
2) Закони навчання, їх сутність 4
3) Загальні закономірності навчально-виховного процесу 6
4) Принципи навчання у вищому навчальному закладі 11
Висновки 18
Список використаної літератури 19
-
Особливості законів навчання
Вступ 2
1) Особливості законів навчання, закономірностей, принципів навчання у вищій школі 3
2) Закони навчання, їх сутність 4
3) Загальні закономірності навчально-виховного процесу 6
4) Принципи навчання у вищому навчальному закладі 11
Висновки 18
Список використаної літератури 19
-
Психологічні особливості навчання читанню на початковому ступені
План
Вступ............................................................................................................................3
Розділ І.Теоретичне обґрунтування процесу навчання читання ...........................5
1.1 Мета і зміст навчання читанню.................................................................5
1.2. Психологічні особливості навчання читання на початковому етапі...10
1.3 Навчання читанню на початковому етапі................................................16
1.3.1. навчання читанню вголос;..................................................................16
1.3.2. навчання читанню про себе...............................................................22
Розділ ІІ. Методика обґрунтування використання вправ з навчання читання в 5 класі.............................................................................................................................25
2.1 Комплекс вправ з навчання читання........................................................25
2.2 Використовування «кольорового» читання на англійській мові в початкових класах......................................................................................................30
Висновки.....................................................................................................................39
Список використаної літератури.............................................................................41