Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Роль маркетингу в підвищенні ефективності виробничо-збутової діяльності підприємства» (ID:12848)

| Размер: 88 кб. | Объем: 94 стр. | Стоимость: 150 грн. | Добавлена: 27.08.2005 | Код продавца: 4 |
СодержаниеВступ
1. Роль маркетингу в організації виробничо-збутової діяльності підприємства
1.1. Маркетингова діяльність на підприємстві
1.2. Вплив маркетингу на виробничо-збутову діяльність на підприємстві
1.3. Формування каналів розподілу та товароруху
2. Організація маркетингової діяльності на ТОВ „Кристал-Люкс”
2.1. Характеристика діяльності ТОВ „Кристал- Люкс”
2.2. Організаційно-збутова діяльність на ТОВ „Кристал-Люкс”
2.3. Вплив втробничо-збутової діяльності на економічні показники ТОВ „Кристал-Люкс”
3. Впровадження маркетингу в виробничо-збутову діяльність ТОВ „Кристал-Люкс”
Висновки
Перелік посилань
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураПЕРЕЛІК ЛІТЕРАТУРИ

1. Алексеева М. Планирование деятельности фирмы. – Экономика, Москва. – 1997.
2. Альбеков А.У., Федько В.П., Митько О.А. Логистика коммерции. - Ростов-на Дону: Феникс, 2001.
3. Баркан Д.И. Маркетинг для всех: Беседы для начинающих. – Л.: «КИП», - 1991.
4. Басовский Л.Е. Маркетинг: Курс лекций. — М.: ИНФРА-М, 2000.
5. Бойчик І.М., Харів П.С., Хопчан М.І. Економіка підприємств. – “СПОЛОМ”, Львів. – 1999.
6. Бровкова Е.Г.Основы маркетинга: — К.,: Сирин, 1999.
7. Власова Н.О., Пономарьова Ю.В. Формування ефективної закупівельної політики підприємств роздрібної торгівлі. — Харків, 2003.
8. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент. – К.: КНЕУ, 1998.
9. Гаджинский А.М. Практикум по логистике. — М.: Издательско-книготорговый центр «Маркетинг», 2001.
10. Гаркавенко С.С. Маркетинг. — К.: Лібра, 1996.
11. Герасименко В. Ценовая политики фирмы. – М., 1995.
12. Герасимчук В.Г. Маркетинг: теорія і практика. — К.: Вища школа, 1994.
13. Герчикова И.Н. Маркетинг в управлении капиталестическими фирмами. – М.: МГИМО, 1991.
14. Герчикова И.Н. Менеджмент. – М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1995.
15. Голубков Е.П. Маркетигн: выбор наилутшего решения. – М.: Экономика, 1993.
16. Долинская М.Г. Маркетинг и конкурентноспособность промышленой продукции. – Москва: Издательство стандартов, 1991.
17. Дыбская В.В. Управление складами в логистической системе. — М.: КИАцентр, 2000.
18. Економіка підприємства / За заг. ред. С. Ф. Покропивного. — Вид. 2-ге, перероб. та доп. — К.: КНЕУ, 2001.
19. Зеваков А.М., Петров В.В. Логистика производственных и товарних запасов.— СПб.: Изд-во Михайлова В.А., 2002.
20. Кальченко А.Г. Логістика. — К.: КНЕУ, 2002.
21. Кардаш В.Я. Маркетингова торгова політика. — К.: КНЕУ, 1997.
22. Карич Д. Предпринимательский маркетинг. – Москва, «ЮНИТИ», 1995г.
23. Ковалев А.И., Добленко В.В. Маркетинговый анализ. – Москва, «Прогресс», 1995.
24. Козін С.В. Організаційна схема збутової мережі торговельного підприємства // Маркетинг в Україні. №3(19). травень-червень 2003 р. - С. 26-29.
25. Козловский В.А., Козловская З.А., Савруков Н.Т. Логистический менеджмент. — СПб.: Издательство «Лань», 2002.
26. Котлер Ф. Основы маркетинга. – Москва, «Прогресс», 1996.
27. Крикавський Є.В., Чухрай Н.І. Промисловий маркетинг. - Львів: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2001.
28. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг. — К.: КНЕУ, 1998.
29. Лагутін В.Д. Людина і економіка: Соціоекономіка. – К.: Просвіта, 1996.
30. Линдерс Майкл Р., Фирон Харольд Е. Управление снабжением и запасами. Логистика: Пер. с англ. — СПб: ООО «Издательство Полигон», 1999.
31. Лукашевич В. Основы менеджмента в торговле. – М., 1996.
32. Мороз Л.А., Чухрай Н.І. Маркетинг. – Львів, 2002.
33. Павленко А.Ф., Войчак А.В. Маркетинг. – Міністерство освіти і науки України Київський Національний економічний університет. – К., 2001.
34. Пономарьова Ю.В. Логістика. – К., 2003.
35. Прауде В.Т., Білий О.Б. Маркетинг. – К., 1994.
36. Тейлор Ф. Принципы научного менеджмента / Контролинг. – 1991.
37. Файоль А. Позитивное управление. – М., 1982.
38. Хруцкой В.Е. Современный маркетинг. - Москва, «Финансы и статистика», 1991.
39. Швальбе Х. Практика маркетинга для малых и средних предприятий. – Москва, «Республика», 1995.
40. Шегда А.В. Основы менеджмента. – К.: Т-во “Знання”, КОО, 1998.
41. Шегда А.В. Основы менеджмента. — К.: Товариство "Знання", КОО, 1998.
42. Эванс Дж. Р., Берман Б. Маркетинг. – М., 1993.
43. Бухгалтерська документація ТОВ “Кристал-Люкс”:
- баланс за 2002.
- баланс за 2003.
- звіт про фінансові результати за 2002-2003 рр.
Дополнительная информацияРік написання: 2005
Інтервал: 1,5
Заказ Заказать Купить «Роль маркетингу в підвищенні ефективності виробничо-збутової діяльності підприємства»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • РОЗРОБКА ПРОГРАМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
  • Планування збутової діяльності підприємства
  • Планування збутової діяльності підприємства
  • РОЗРОБКА ПРОГРАМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТА ЙОГО РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБУТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТА ЙОГО РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ
  • Збут, як складова функція маркетингової діяльності підприємства
  • Управління формуванням асортиментом товарів в на основі маркетингу
  • Аналіз ефективності рекламної діяльності на підприємстві ТОВ “Стріла”
  • Аналіз ефективності рекламної діяльності на підприємстві ТОВ “Участь”
Cгенерировано за 0.159121 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...