Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Контрольна з маркетингу» (ID:1254)

| Размер: 32 кб. | Объем: 33 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 26.07.2004 | Код продавца: 2 |
СодержаниеІ. Теоретична частина. 3
Основні ринкові характеристики товару. 3
Поняття цінової еластичності, його використання в товарній політиці та визначення показника еластичності попиту за ціною. 5
Імідж товару та чинники, що його визнають. 7
Класифікаційні ознаки й різновиди ринку товарів та послуг. 8
Теорія пізнання. 10
Маркетингові дослідження товарів. 11
Матриця І. Ансофа та її зміст. 12
Модифікація товару на етапі зрілості товару. 13
Попередній аналіз можливостей виробництва і збуту нових товарів. 15
Головні функції упаковки. 17
Скласти ринкову характеристику товару фірми та товарів конкурентів. Визначити позицію товару на ринку. Охарактеризувати сучасний стан товарного ринку (обраного за варіантом роботи). 18
Проаналізувати еластичність попиту за ціною. 22
Оцінити якість та конкурентоспроможність товару. 23
Визначити особливості формування попиту на товар на основі мікроекономічних, психологічних, соціологічних та культурологічних теорій поведінки споживачів. 24
Просегментувати ринок, визначити та обґрунтувати вибір цільового ринку (за критеріями вибору цільового ринку). 25
Визначити зміст товарної політики підприємства. 27
Побудувати графік життєвого циклу товару (торгової марки), та запропонувати стратегію фірми відповідно до етапу життєвого циклу, на якому знаходиться товар. 30
Проаналізувати нововведення (частка нових товариств в асортименті продукції, динаміка збуту) та визначити доцільність створення нового товару. Запропонувати концепцію нового товару. 31
Принципи створення нових товаров в ЗАТ «Солодощі». 31
Підготувати пропозиції щодо упаковки і товарної марки. 32
Список використаної літератури: 33

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Контрольна з маркетингу»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Статистичні таблиці: загальні поняття, види, правила побудови, оформлення
  • Еволюція концепції маркетингу
  • Способи підвищення використання оборотних коштів
  • Контрольна з культури України
  • Поняття і сутність міжнародного маркетингу
  • Емоційний маркетинг (маркетинг вражень)
  • СУТЬ МАРКЕТИНГУ В ГОТЕЛЬНОМУ, КУРОРТНОМУ ТА ТУРИСТИЧНОМУ СЕРВІСІ
  • Розвиток маркетингу в Україні
  • Контрольна робота маркетинг
  • Контрольна робота маркетинговий менеджмент
  • Маркетинг у практичній діяльності фірм, організацій та в суспільстві.
Cгенерировано за 0.120728 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...