Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Суть і зміст паблік рілейшнз» (ID:12495)

| Размер: 50 кб. | Объем: 74 стр. | Стоимость: 100 грн. | Добавлена: 02.03.2005 | Код продавца: 4 |
СодержаниеВступ
Розділ 1. Суть і зміст паблік рілейшнз
1.1. Поняття паблік рілейшнз
1.2. Принципи та функції паблік рілейшнз
1.3. Кампанія паблік рілейшнз і її складові
Розділ 2. Джерела та історія розвитку паблік рілейшнз
2.1. Історичні умови виникнення паблік рілейшнз
2.2. Зародження і становлення паблік рілейшнз у США
2.3. Глобалізація паблік рілейшнз як професійної системи
Розділ 3. Становлення та розвиток паблік рілейшнз в Україні
3.1. Становище паблік рілейшнз в Україні
3.2. Значення політичних паблік рілейшнз в сучасній державі
3.3. Імідж України в сучасних інформаційних потоках
Висновки
Список використаних джерел та літератури
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСписок використаних джерел та літератури

1. Алешина Г. Паблик рилейшнз или как надо успешно управлять общественным мнением. – М.: Центр, 1998. – 352с.
2. Бабаева С. Как «продать» кандидата // Московские новости. – 1996. - №23. – с.3.
3. Бебик В. Як стати популярним, перемогти на виборах і утриматись на політичному Олімпі. – К.: Знання, 1993. – 126с.
4. Блэк С. Введение в PR. – Ростов н/Д: изд-тво «Феникс», 1998. – 320с.
5. Блэк С. Паблик рилейшнз. Что это такое? – М.: Новости, 1990. – 216с.
6. Блэк С. PR: международная практика. – М.: Новости, 1997. – 354с.
7. Викентьев И.Л. Приемы рекламы и Public Relation. – С-Пб: ЮНИТИ, 1995. – 296с.
8. Головатий М. Мистецтво здобувати владу // Політичний менеджмент. – 2003. - №1. – с.49-58.
9. Гришина О. Макияж для идеального президента // Деловые новости.-1995.-4 апреля. –с.8-9
10. Грищенко О. Політична комунікація. Скільки конструктивного, а скільки деструктивного? // Віче. – 2003.- №9. – с.76-79.
11. Доти Дороти И. Паблисити и паблик рилейшнз / Перевод с англ.Изд. 2-е, стереотипное. – М.: Информ.-изд. дом „Филинъ”, 1998. – 288с.
12. Душин И. Выборы: технологи избирательных кампаній. – Харьков, 1998. – 264с.
13. Жмыриков А.И. Как победить на выборах. – М.: «Филинъ», 1995. – 258с.
14. Зайцевский П.Г. Избирательные технологии. – М.: ЮНИТИ, 1999. – 412с.
15. Зверинцев А.Б. Коммуникационный менеджмент: рабочая книга менеджера PR / 2-е изд. – С-Пб., 1997. – 198с.
16. Зернецька О. PR – маніпуляційний вплив // Політичний менеджмент. – 2003. - №3. – с.104-113.
17. Зернецька О. Трансформація типів новинних передач в політичній комунікації // Нова політика. – 2000. - №1. – с.194-198.
18. Катлип Скотт М., Сентер Ален Х., Брум Глен. М. Паблик рилейшнз. Теория и практика, 8-е изд.: Пер. с англ.- М.: Издательский дом «Вильямс», 2001. – 725с.
19. Королько В.Г. Основы паблик рилейшнз. – К.: «Ваклер», 2002. – 612с.
20. Королько В.Г. Политическая реклама: уроки выборов, проблемы // Социология: теория, методы, маркетинг. – 1998. -№6. – с.26-34.
21. Куліш А. PR для громадських (недержавних) організацій. – К.: Знання, 2003. – 111с.
22. Лебедева Т.А. Искусство обольщения. Паблик рилейшнз по французски. – М.: ЮНИТИ, 1996. – 196с.
23. Марченко Г. И., Носков И. А. Имидж в политике. – М.: «Дело», 1997. – 126с.
24. Мирошниченко А.А. Public relation в общественно-политической сфере. – М.: «Филинъ», 1998. – 368с.
25. Моисеев В.А. Паблик рилейшнз – средство социальной коммуникации (теория и практика). – К.: Дакор, 2002. – 506с.
26. Мостовая Ю., Лахманин С. Третий тур // Зеркало недели. – 1999. -№46. – с.12-14.
27. Невзилин Л.Б. Паблик рилейшнз. Кому это нужно? – М., 1993. – 212с.
28. Нідермайер Г. П. Телекратія замість демократії // Віче. – 2002. - №1. – с.70-73.
29. Овчинникова М.А. Сравнительное исследование PR в сфере политики // США. Канада. – 2001. -№11. – с.113-127.
30. Паблик рилейшнз: связи с общественностью в сфере бизнеса. – М.: Ассоциация авторов и издателей «ТАНДЕМ», 1999. - 352с.
31. Паніна Н.В., Головаха Є.І. Тенденції розвитку українського суспільства (1994-1998рр.). Соціологічні показники (Таблиці, ілюстрації, коментар). – К.: Інститут соціології, 1999. – 425с.
32. Панніто В. Маленькі хитрощі демократичної процедури // Філософська і соціологічна думка. – 1998. - №10. – с.38-42.
33. Пашенцев Е.Н. Паблик рилейшнз: от бизнеса до политики. – 2-е изд. – М.: Изд-тво «Финпресс», 2000. – 240с.
34. Почепцов Г.Г. Имидж-мейкер. Паблик рилейшнз для политиков и бизнесменов. – К.: Рекламное агентство Губерникова, 1995. – 234с.
35. Почепцов Г.Г. Паблик рилейшнз, или как успешно управлять общественным мнением – М.: Центр, 1998. – 352с.
36. Почепцов Г.Г. Паблік рілейшнз: Навчальний посібник. – К., 2000. – 438с.
37. Слісаренко І.Ю. Паблік рілейшнз у системі комунікації та управління: Навч. посіб. – К.: МАУП, 2001. – 104с.
38. Ткаленко И. Какое окружение «делало» Кучму? // Fortune. – 1993. - №9. – с.3-4.
39. Шихирев П. Public relations в России нет. И быть не может // Мир PR. – 1995.- №2. – с.14-22.
Дополнительная информацияРік написання: 2004
Інтервал: 1,5
Заказ Заказать Купить «Суть і зміст паблік рілейшнз»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • ДИПЛОМНА РОБОТА З теми: ПР як частина маркетингових комунікацій
  • Історичні причини виникнення паблік рилейшнз
  • Історичний розвиток паблік-рілейшнз
  • Історичний розвиток паблік-рілейшнз
  • Контрольна робота з дисципліни "Public Relations"
  • Інтернет та його вплив на паблік рілейшнз
  • Комунікаційні технології та їх вплив на громадськість
  • Організаційна діяльність державної служби зайнятості(Варіант8)
  • Рекламно-інформаційна діяльність у готельно-ресторанному бізнесі
  • РR - як складова частина комунікативної політики підприємства на міжнародному ринку
Cгенерировано за 0.146522 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...