Вступ 3
1. Зародження соціологічноїдумки в Україні 4
2. Розвиток соціологічної науки в Україні з кінця ХІХ сторіччя до наших днів 7
Висновки 18
Література 19
1. Київська релігійно-філософська школа. Філософія П. Юркевича. 3
2. Основні особливості російської релігійної філософії 19-20 ст. 4
3. Філософія П. Флоренського 5
4. Ірраціоналізм 19-20 ст. Загальна характеристика, основні течії. 6
5. Категорія “буття” в історії філософії 7
6. Проблема істини та її критеріїв в історії філософії 8
7. Філософський аспект проблеми походження людини 10
8. Проблеми свободи особистості та відповідальності в філософії 19-20 ст. 11
9. Закони та рушійні сили історії, проблема її смислу 12
10. Проблема спрямованості історії. Суспільний прогрес. 14
11. Поняття соціальної структури в сучасній філософії. 15
12. Особливості культури і цивілізації сучасного світу. 16
13. Світ цінностей, спосіб його буття, рівні та структура 17
14. Етика науки: професійна та соціальна відповідальність вченого 18
15. Філософія К. Поппера (епістемологія та соціальна філософія) 19
16. Головні методологічні ідеї філософії структуралізму. Деконструкція Ж.Дерріда. 21
17. М. Бердяєв “Про призначення людини” 22
18. Поппер К. “Злиденність історицизму” 23
19. Б. Кістяківський “Держава правова і соціалістична” 24
20. Г.С. Сковорода “Сад божественних пісень”. 25
Список використаної літератури 27
Вступ 3
1. Прогрес та регресс в історії суспільства. Рушійні сили історії 4
2. Проблема сенсу історії в філософії ХІХ-ХХ ст. 10
Висновки 18
Список використаних джерел 19
1. Кант - представник німецької класичної філософії. …………………….…...3
2. Проблема теорії пізнання. ……………………………………………………..8
3. Категоричний імператив і проблема особистості. ………………….………15
Список використаної літератури ……………………………………………….19
ВСТУП 2
ПОНЯТТЯ ЕСТЕТИКИ ТА ЇЇ ЗВ’ЯЗОК З ІНШИМИ НАУКАМИ 3
ПРОБЛЕМА ПРЕКРАСНОГО В ІСТОРІЇ ЕСТЕТИКИ 8
ПРОБЛЕМА ЕСТЕТИЧНОГО СМАКУ Й ІДЕАЛУ В ЕСТЕТИЦІ 16
ВИСНОВОК 17
ЛІТЕРАТУРА 18
Вступ
Розділ 1. Виникнення та розвиток соціології громадської думки як науки
1.1. Виникнення соціології громадської думки як науки
1.2. Розвиток соціології громадської думки
1.3. Громадська думка як соціальна інституція
Розділ 2. Особливості функціонування громадської думки
2.1. Природа громадської думки
2.2. Об’єкт і суб’єкт громадської думки
2.3. Методи вивчення громадської думки
Розділ 3. Громадська думка та її використання в соціальному управлінні
3.1. Теоретичні та практичні аспекти громадської думки
3.2. Закономірності функціонування громадської думки
3.3. Канали висловлювання громадської думки
Висновки
Список використаної літератури
Вступ 3
1. Загальна характеристика розвитку економічної думки в Україні 4
1.1. Загальні умови розвитку економічної думки в Україні 4
1. 2. Етапи розвитку української економічної думки 9
1.3. Основні напрямки розвитку економічних досліджень в Україні 15
2. Характеристика основних політико-економічних шкіл в Україні 24
2.1. Витоки основних політико-економічних шкіл 24
2.2. Характеристика політико-економічних шкіл в Україні 26
3. Вплив історії економічної думки на сучасний стан економіки України 35
Висновки 38
Список використаної літератури: 39
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ 5
1.1. Поняття мовної особистості 5
1.2. Характеристики мовної особистості 7
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ ЖУРНАЛІСТА 11
2.1. Журналістська інформація й людина, її що представляє 11
2.2. Сутність та основні характеристики мовної особистості журналіста 19
2.2. Аналіз особливостей мовлення ведучих інформаційних 22
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ ЖУРНАЛІСТА 28
3.1. Проблема мовної культури майбутнього журналіста 28
3.2. Підвищення ефективності мовної культури журналіста 32
ВИСНОВКИ 35
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 38
Cгенерировано за 0.120649 секунд
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.