|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Методи ціноутворення в умовах перехідної економіки
План
Вступ
1. Підприємства в період реформ
Типи перехідних економік
Типи перетворень планової економіки.
Економічне середовище і основні цілі підприємств
2. Поняття і суть цін і інфляції.
Класифікація цін
Методи розрахунку і аналізу індексів цін.
Особливості встановлення цін на нові товари
Нормативно-параметричні методи
Висновок
Література
Додатки
-
Статистичне дослідження котировок акцій
План
Вступ 3
1. Значення рейтінгової оцінки цінних паперів 4
1.1. Напрями і способи використання індексів 4
2. Методологія розрахунку фондових індексів 7
2.1. Питання теорії фондових індексів 7
2.2. Значення фондових індексів 9
2.3. Прийоми побудови і розрахунку фондових індексів 14
2.4. Розробка індексів 22
3. Проблеми і перспективи побудови рейтінгових оцінок цінних паперів в Україні 29
Висновки 35
Список використаної літератури 37
-
Поняття рівня цін, індексу цін
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Суть інфляції та її причини 5
1.1.Види інфляції 5
1.2.Соціально-економічні наслідки інфляції 12
2.Аналіз динаміки цін 14
2.1. Поняття і суть цін 14
2.2.Класифікація цін 15
2.3.Методи розрахунку і аналізу індексу цін 20
2.4.Особливості встановлення цін на нові товари 22
2.5.Нормативно-параметричні методи 27
3.Ефективність впливу держави на ціни та інфляцію 33
3.1. Методи антиінфляційного оподаткування 33
3.2.Регулювання цін в умовах інфляційної нестабільності 35
Висновки 39
Список використаної літератури 41
-
Сутність та економічна природа попиту та пропозиції
ВСТУП 3
1. РОЛЬ ТА МІСЦЕ ПОПИТУ І ПРОПОЗИЦІЇ В СИСТЕМІ МАКРОЕКОНОМІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ 5
1.1. Економічна природа попиту. Фактори, що його визначають 5
1.2. Економічна природа пропозиції. Фактори, що її визначають 9
1.3. Ринкова рівновага на ринку 14
2. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПОПИТУ І ПРОПОЗИЦІЇ В МІЖНАРОДНІЙ ЕКОНОМІЦІ 19
2.1. Взаємодія попиту і пропозиції в міжнародній економіці 19
2.2. Формування попиту і пропозиції в міжнародній торгівлі 24
3. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМ АНАЛІЗУ ТА ПРОГНОЗУВАННЯ ПОПИТУ І ПРОПОЗИЦІЇ 30
3.1. Позиції окремих країн світу у рейтингу глобальної конкурентоспроможності 30
3.2. Структура попиту та пропозиції в Україні та механізми їх регулювання 35
3.3. Напрямки вдосконалення збалансованості попиту та пропозиції в Україні 41
ВИСНОВКИ 49
ЛІТЕРАТУРА 51
ДОДАТКИ 53
-
Закони попиту і пропозиції: їх використання в ринковій економіці
Вступ 3
1. Сутність закону попиту та фактори, що на нього впливають 5
1.1. Економічна природа попиту 5
2.1. Характеристика закону попиту 6
3.3. Еластичність попиту 11
2. Закон пропозиції. Сутність і фактори зміни пропозиції 16
2.1. Економічна природа пропозиції 16
2.2. Закон пропозиції, фактори зміни пропозиції 17
2.3. Еластичність пропозиції 19
3. Взаємодія попиту і пропозиції. Ринкова рівновага. 23
Висновки 30
Список використаної літератури 32
-
Попит на ресурси та його вплив на ціноутворення
ВСТУП 3
1. Попит як економічна категорія та виокремлення попиту на ресурс. 6
1.1. Сутність попиту та фактори, які на нього впливають. 6
1.2. Поняття ринкового попиту на ресурс. Вплив на криву попиту зміни продуктивності. 9
1.3. Обґрунтування процесу ціноутворення через призму попиту на ресурс 11
2. Ринковий механізм взаємозв’язку декількох ресурсів 16
2.1. Вплив на криву ринкового попиту ресурсу цін на інші ресурси. 16
2.2. Оптимальне співвідношення ресурсів. 18
3. Еластичність попиту як економічне явище. 21
3.1. Сутність та значення еластичності попиту. 21
3.2. Криві Енгеля і Торнквіста та їхнє економічне обґрунтування. 30
3.3. Еластичність попиту на ресурс. 32
ВИСНОВКИ 35
Список використаної літератури. 40
-
Показники динаміки рівня цін
Література
1. Бурда М., Виплош Ч. Макроекономіка: Європейський контекст / Пер. з англ. - К.: Оспови,1998. - 682с.
2. Ковальчук В.М. Загальна економічна теорія. Тернопіль “Астон”, 1996
3. Камаев В. Учебник по основам экономической теории. М. 1994 г.
4. Методологічні положення щодо організації статистичного спостереження за змінами цін (тарифів) на споживчі товари (послуги) і розрахунку індексу споживчих цін
5. Методологічні положення щодо організації статистичного спостереження за змінами цін виробників промислової продукції і розрахунку індексів цін виробників
6. Основи економічної теорії: політекономічний аспект. Г.Н.Климко. К. 1997
-
Показники динаміки рівня цін
Література
1. Бурда М., Виплош Ч. Макроекономіка: Європейський контекст / Пер. з англ. - К.: Оспови,1998. - 682с.
2. Ковальчук В.М. Загальна економічна теорія. Тернопіль “Астон”, 1996
3. Камаев В. Учебник по основам экономической теории. М. 1994 г.
4. Методологічні положення щодо організації статистичного спостереження за змінами цін (тарифів) на споживчі товари (послуги) і розрахунку індексу споживчих цін
5. Методологічні положення щодо організації статистичного спостереження за змінами цін виробників промислової продукції і розрахунку індексів цін виробників
6. Основи економічної теорії: політекономічний аспект. Г.Н.Климко. К. 1997
-
ПОБУДОВА ІНДЕКСІВ ЗОВНІШНЬОЇ ТОРГІВЛІ
План
Вступ
1. Поняття і значення індексів
2. Основні методи визначення індексів.
3. Методологія побудови індексів зовнішньої торгівлі
Висновки
Список літератури
-
Особливості рівноваги сукупного попиту і сукупної пропозиції в Україні
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ПОПИТУ ТА ПРОПОЗИЦІЇ В РИНКОВІЙ ЕКОНОМІЦІ 4
1.1. Економічна природа попиту. Фактори, що його визначають 4
1.2. Економічна природа пропозиції. Фактори, що її визначають 9
1.3. Ринкова рівновага. Утворення ринкової ціни та її роль. Зміни в стані рівноваги 13
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОДІЇ ПОПИТУ І ПРОПОЗИЦІЇ В МІЖНАРОДНІЙ ЕКОНОМІЦІ 18
2.1. Взаємодія попиту і пропозиції в міжнародній економіці 18
2.2. Формування попиту і пропозиції в міжнародній торгівлі 21
РОЗДІЛ 3. ПОПИТ, ПРОПОЗИЦІЯ, ЕКОНОМІЧНА РІВНОВАГА В УКРАЇНІ – ПРОГНОЗ НА 2009 РІК 27
3.1. Прогнозні показники попиту 27
3.2. Прогнозні показники пропозиції 31
3.3. Напрямки досягнення економічної рівноваги 40
ВИСНОВОК 44
ЛІТЕРАТУРА 47
ДОДАТКИ 49
Cгенерировано за 0.013430 секунд
|