Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Бар як сегменту ресторанного бізнесу» (ID:11866)

| Размер: 5895 кб. | Объем: 43 стр. | Стоимость: 60 грн. | Добавлена: 02.03.2005 | Код продавца: 4 |
СодержаниеВступ
Розділ 1. Поняття барів як сегменту ресторанного бізнесу. Типи барів: Бари класу “люкс” і вищої категорії, Пивний і винний бари, Коктейль-бар, єкспрес-бар, гриль-бар, Готельні бари
Розділ 2. Сучасний бармен та особливості його робочого місця
2.1. Основні вимоги до сучасного бармену
2.2. Робоче місце бармена
2.3. Розміщення продуктів і устаткування
2.4. Убудоване устаткування
2.5. Барний інвентар
2.6. Келихи і чарки
2.7. Окремі особливості організації роботи у виному барі
Розділ 3. Окремі аспекти обслуговування клієнтів у барах
3.1. Складення карти бару
3.2. Підготовка до обслуговування клієнтів
3.3. Обслуговування клієнтів
3.4. Прийняття замовлення
3.5. Приготування напоїв
3.6. Розрахунок із клієнтами
Висновки
Список використаної літератури
Додатки
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

1. Богушева В.И. Бары и рестораны. Исскуство обслуживания. – Ростов-на-Дону: Феникс, 1999.
2. Евсевский Ф. Библия бармена. Большая книга бара. – М.: Авангард, 1997.
3. Захарченко М.Н., Кучер Л.С. Обслуживание на предприятиях общественного питания. – М.: Экономика, 1986.
4. Келлинг А., Фогель Г. Руководство для официантов / Пер. с нем. А. В. Любарского. – М.: Экономика, 1980.
5. Корщунов Н.В. Организация обслуживания в ресторанах. – М.: Высшая школа, 1980.
6. Надежин Н.А. и др. Современный ресторан и культура обслуживания. – М.: Экономика, 1974.
7. Пилекина Д.П., Гольдберг Е.М. Пособие для официанта. – М.: Экономика, 1972.
8. Пособие для работников общественного питания: Сокр. Пер. с нем. / Э. Гундлак, Ф. Мюллер, Г.-Д. Ремус и др; Под ред. Ф. Мюллера. – М.: Экономика, 1981.
9. Ридель X. Бары и рестораны. Техники обслуживания. - Ростов н/Д: Феникс, 2002.
10. Уильям Л. Карл. Организация обслуживания на предприятиях массового питания: Пер. С англ. – М.: Экономика, 1979.
11. Уокер Дж.Р. Введение в гостипреимство / Пер. с англ.. – М.: ЮНИТИ, 1999.
12. Эгертон-Томас Кристофер. Ресторанный бизнес. Как открыть и успешно управлять рестораном / Пер. с англ. – М.: Рос Консульт, 1999.
Дополнительная информацияРік написання: 2003
Інтервал: 1,5
Заказ Заказать Купить «Бар як сегменту ресторанного бізнесу»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Вдосконалення обслуговування на підприємствах ресторанного бізнесу (на прикладі будь-якого ресторану Києва)
  • Історія розвитку ресторанного бізнесу в світі
  • ВЗАЄМОДІЯ ПІДПРИЄМСТВ ТУРИСТИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ З ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННИМ БІЗНЕСОМ
  • ВЗАЄМОДІЯ ПІДПРИЄМСТВ ТУРИСТИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ З ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННИМ БІЗНЕСОМ
  • СУЧАСНИЙ СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА
  • Вдосконалення оперативного опрацювання на підприємствах ресторанного господарювання
  • Оцінка внутрішнього середовища підприємства готельного господарства (на прикладі)
  • Готельно-ресторанні комплекси і їх роль в організації пізнавального туризму
  • Умови та види співробітництва туристичних фірм з підприємствами готельно-ресторанного бізнесу
  • Корпоративні вечірки в шоу-бізнесі
Cгенерировано за 0.113767 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...