-
Контрольна робота з туристичного країнознавства
ЗМІСТ
1. Політико-географічні дослідження в країнознавстві 2
2. Загальна характеристика Південно-Африканської Республіки 6
Література 11
-
Методика організації та проведення позакласових та позаурочних заходів з географії
Зміст 2
Вступ 3
1. Форми і методи позакласної роботи з географії. 5
ЗМІСТ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ З ГЕОГРАФІЇ 7
Вивчення історії географії 8
Вивчення геології 9
Вивчення загального землезнавства 12
2. ОРГАНІЗАЦІЙНІ ФОРМИ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ 14
Позакласне читання географічної літератури 15
Стінна газета 17
Географічні екскурсії і походи 18
Типи і види географічних екскурсій 19
Настільні і рухливі географічні ігри на місцевості 22
Уявлювані подорожі. Кіномандрівки 25
3. МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ ПО ПРОВЕДЕННЮ ОЛІМПІАД 27
Висновки 33
Використана література 34
-
Цивілізаційний підхід в країнознавстві. Основи цивілізації світу
Цивілізаційний підхід в країнознавстві. Основи цивілізації світу
Література
-
Туристичне країнознавство
1. ПОНЯТТЯ «ТЕРИТОРІЯ» В КРАЇНОЗНАВСТВІ. ОСНОВНІ ПАРАМЕТРИ ТЕРИТОРІЇ ДЕРЖАВИ 3
2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА КИТАЮ 8
ЛІТЕРАТУРА 17
-
Туристичний бізнес країн Балтії та його зв’язок з Україною
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ГЕОГРАФІЧНІ МЕТОДИ, ЗАСАДИ, СУСПІЛЬНО-ГЕОГРАФІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ РЕГІОНУ 6
1.1. Туристичний бізнес як феномен сучасного світу 6
1.2. Туристичні макрорегіони світу за ЮНВТО 14
1.3. Географічні-просторові чинники у формуванні туристських регіонів 30
1.4. Методологічні засади дослідження 33
РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА РЕСУРСНОЇ БАЗИ ДЛЯ МІЖНАРОДНОГО ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ В КРАЇНАХ БАЛТІЇ 36
2.1. Класифікація рекреаційно-туристичних ресурсів 36
2.2. Природно-рекреаційні ресурси 42
2.3. Історико-культурні процеси 51
РОЗДІЛ 3. ХАРАКТЕРИСТИКА ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ КРАЇН БАЛТІЇ 61
3.1. Географія та динаміка міжнародних туристичних потоків 61
3.2. Розвиток та розміщення готельної бази 67
3.3. Розвиток та розміщення бази харчування туристів 72
3.4. Розвиток та розміщення транспортної інфраструктури 79
РОЗДІЛ 4. РЕГІОНАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ МІЖНАРОДНОГО ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ В КРАЇНАХ БАЛТІЇ 85
4.1. Регіональні чинники формування туристичних районів 85
4.2. Характеристика туристичного бізнесу країн Батії 89
4.2.1. Естонія 89
4.2.2. Латвія 91
4.2.3. Литва 94
РОЗДІЛ 5. РОЗВИТОК ТА ГЕОГРАФІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ЗВ’ЯЗКІВ КРАЇН БАЛТІЇ З УКРАЇНОЮ 99
5.1. Динаміка та структура туристичних зв’язків країн Балтії з Україною 99
5.2. Український напрямок діяльності туристичних операторів країн Балтії 101
5.3. Країни Балтії в діяльності українських туроператорів 102
ВИСНОВКИ 104
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 108
ДОДАТКИ 115
-
Контрольна робота туристичне країнознавство
1. Вступ 3
2. Поняття «географічне положення» в країнознавстві 4 – 5
3. Характеристика туристичної галузі Китаю.
Основні туристичні райони країни 6 – 12
4. Висновок 13
5. Література 14
-
Туристичне країнознавство
1. Поняття "географічне положення" в країнознавстві 3
2. Характеристика туристичної галузі Китаю. Основні туристичні райони країни 9
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 15
-
Туристичне країнознавство
ПОНЯТТЯ “ГЕОГРАФІЧНЕ ПОЛОЖЕННЯ” В КРАЇНОЗНАВСТВІ
ХАРАКТЕРИСТИКА ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ КИТАЮ
ОСНОВНІ ТУРИСТИЧНІ РАЙОНИ КРАЇНИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
-
Великі географічні відкриття.
Зміст
Вступ
1. Передумови великих географічних відкриттів
1.1. Розвиток географічних ідей в епоху великих географічних відкриттів
1.2. Великі географічні відкриття, що після кінця 15 – початку 16 століть.
2. Перші географічні відкриття.
2.1. Відкриття португальцями морського шляху в Індію.
2.2. Перша подорож Колумба.
3. Результати великих географічних відкриттів.
Висновки
Література
-
Суспільно-географічний аспект діяльності ТНК в готельному бізнесі
Вступ 3
Розділ 1. Суспільно-географічні особливості діяльності ТНК 5
1.1 Суспільно-географічні аспекти вивчення глобалізаційних процесів в діяльності ТНК ( в тому числі в готельному бізнесі) 5
1.2 Основні економіко-географічні групи ТНК 12
1.3 Фактори глобалізаційних процесів в готельній індустрії 21
2.1 Суспільно-географічна характеристика ТНК в готельній індустрії 26
2.2 Регіональні різновиди моделей організації ТНК 37
2.3 Вплив ТНК в готельній індустрії на економіку приймаючих країн 42
Розділ 3. Діяльність міжнародних готельних ланцюгів на українському туристичному ринку. 50
3.1 Готельний бізнес в Україні: проблеми і перспективи розвитку 50
3.2 Оцінка діяльності міжнародних готельних ланцюгів на ринку України 56
Висновки 64
Список використаної літератури 67