-
Паливна промисловість України. Основні проблеми і перспективи розвитку
1.ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ НАРОДНОГОСПОДАРСЬКОГО КОМПЛЕКСУ. 3
2.УМОВИ І ФАКТОРИ РОЗВИТКУ І РОЗМІЩЕННЯ 4
3 ОСНОВНІ ЄТАПИ ФОРМУВАННЯ. 5
Вугільна промисловість 5
Нафтова і газова промисловість. 7
Торфова промисловість. 8
4. ОСОБЛИВОСТІ РОЗМІЩЕННЯ 9
Вугільна промисловість. 9
Нафтова промисловість. 13
Газова промисловість. 15
Торф'яна промисловість. 16
5 ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ 17
ЛІТЕРАТУРА. 21
-
Характеристика промисловості ІНДІЇ
Вступ 2
Енергетика 3
Вугіллєдобувна промисловість 4
Текстильна промисловість 4
Металургійна промисловість 5
Видобуток алмазів 6
Використана література 7
-
Нафтова, нафтопереробна та газова промисловість України. Основні проблеми та перспективи розвитку
ПЛАН
Вступ 3
1. Нафтова промисловість. 4
2. Нафтопереробна промисловість 8
3. Газова промисловість. 8
Висновок 13
Список використаної літератури 15
-
Концепція енерговиробничих циклів
Введение 3
1.Розвиток паливно-енергетичного комплексу в Україні 4
2.Вугільна промисловість 6
3.Нафтова промисловість України 8
4.Газова промисловість 11
5. Виробництво електроенергетики ( ТЕС, АЕС, ГЕС ) 14
Висновоки 19
Література 21
-
Принципи та програма маркетингової діяльності підприємства
Вступ.......................................................................................................................3
Розділ 1. Суть, принципи, завдання та функції маркетингової діяльності підприємства........................................................................5
1.1. Суть та принципи маркетингу на промисловому підприємстві............5
1.2. Завдання та функції маркетингу в процесі управління
підприємством...........................................................................................8
Розділ 2. Програма маркетингової діяльності на ЗАТ “Ужгородська швейна фабрика ...................................................................................13
2.1. Коротка характеристика діяльності ЗАТ “Ужгородська швейна фабрика .......................................................................................13
2.2. Формування програми маркетингової діяльності на ЗАТ “Ужгородська швейна фабрика .............................................................16
2.3. Вплив маркетингу на економічні показники діяльності ЗАТ “Ужгородська швейна фабрика ..............................................................21
Розділ 3. Шляхи вдосконалення формування програми маркетингової діяльності на ЗАТ “Ужгородська швейна фабрика ..........................................28
Висновки................................................................................................................23
Перелік посилань...................................................................................................34
Додатки...................................................................................................................35
-
Оцінка ефективності політики формування
Вступ 3
1. Теоретичні аспекти фінансової діяльності підприємств різних форм власності 5
1.1 Сутність фінансової діяльності та її значення в забезпеченні кругообігу капіталу 5
1.2 Особливості фінансової діяльності підприємств різних форм власності 8
2. Аналіз та оцінка ефективності фінанової діяльності
ВАТ «Чернігівська швейна фабрика» 20
2.1 Фінансово - економічна характеристика підприємства 20
2. 2 Оцінка ефективності політики формування та фінансування активів підприємства ВАТ «Чернігівська швейна фабрика» 23
2.3 Оцінка ефективності фінансової діяльності ВАТ “Чернігівська швейна фабрика” 31
3. Напрямки вдосконалення управління фінансовою діяльністю
ВАТ “Чернігівська швейна фабрика” 37
Висновки 42
Література 44
Додатки 46
-
Оцінка ефективності політики формування
Вступ 3
1. Теоретичні аспекти фінансової діяльності підприємств різних форм власності 5
1.1 Сутність фінансової діяльності та її значення в забезпеченні кругообігу капіталу 5
1.2 Особливості фінансової діяльності підприємств різних форм власності 8
2. Аналіз та оцінка ефективності фінанової діяльності
ВАТ «Чернігівська швейна фабрика» 20
2.1 Фінансово - економічна характеристика підприємства 20
2. 2 Оцінка ефективності політики формування та фінансування активів підприємства ВАТ «Чернігівська швейна фабрика» 23
2.3 Оцінка ефективності фінансової діяльності ВАТ “Чернігівська швейна фабрика” 31
3. Напрямки вдосконалення управління фінансовою діяльністю
ВАТ “Чернігівська швейна фабрика” 37
Висновки 42
Література 44
Додатки 46
-
Вдосконалення планування ЗЕД
Вступ.....................................................................................................................4
Розділ 1. Поняття планування зовнішньоекономічної діяльності...................7
1.1. Планування ринкової стратегії фірми ...................................................7
1.2. Особливості планування стратегій виходу на
зовнішньоекономічні ринки..................................................................25
Висновок до розділу 143
Розділ 2. Процедура планування діяльності на ЗАТ “Ужгородська
швейна фабрика ................................................................................45
2.1. Коротка історія підприємства...............................................................45
2.2. Сучасний стан галузі..............................................................................53
2.3. Існуючий порядок підготовки та реалізації процедури
планування на ЗАТ “Ужгородська швейна фабрика .........................58
Висновок до розділу 2........................................................................................70
Розділ 3. Вдосконалення планування зовнішньоекономічної
діяльності на ЗАТ “Ужгородська швейна фабрика ........................72
3.1. Трансформація стратегічного планування під впливом
зовнішніх змін.........................................................................................72
3.2. Основні підходи до формування ефективної стратегії
розвитку підприємства............................................................................77
3.3. Недоліки та напрямки покращення системи планування на ЗАТ
“Ужгородська швейна фабрика ............................................................84
Висновок до розділу 3.........................................................................................86
Висновки...............................................................................................................87
Список використаної літератури........................................................................90
Додатки..................................................................................................................93
-
Паливно-енергетичний комплекс України
Вступ 3
Паливно-енергетичний комплекс України 5
Вугільна промисловість. 5
Нафтова та нафтопереробна промисловість 8
Газова промисловість 13
Транспортування нафти та газу 15
Одним із специфічних видів палива є торф. 20
Електроенергетика України 20
Висновки 29
Література 31
Додаток А. Розміщення електроенергетики України 32
-
Стратегія та тактика маркетингової діяльності підприємства
Вступ
1. Зміст та завдання маркетингу в процесі управління діяльністю підприємством
1.1. Суть та принципи маркетингу на промисловому підприємстві
1.2. Завдання та функції маркетингу в процесі управління підприємством
2. Формування та реалізація маркетингової стратегії на ЗАТ “Ужгородська швейна фабрика”
2.1. Суть маркетингової стратегії на ЗАТ “Ужгородська швейна фабрика”
2.2. Аналіз конкурентного середовища діяльності на фабриці
2.3. Вплив маркетингової стратегії на діяльність швейної фабрики
3. Недоліки та напрямки формування ефективної маркетингової стратегії на ЗАТ “Ужгородська швейна фабрика”
Висновки
Перелік посилань
Додатки
-
Нафтогазовий комплекс України та в світі
Зміст
Вступ 3
1 Нафтогазовий комплекс України та в світі 5
1.1 Внутрішній ринок вуглеводнів. 6
1.2 Видобуток вуглеводнів. 7
2 Нафтова, нафтопереробна та нафтотранспортна промисловість України 8
2.1 Нафтова промисловість України: загальна характеристика 8
2.2 Розвиток нафтової та нафтопереробної промисловості: реалії та перспективи 10
2.3 Нафтотранспортна система України 12
3 Газова промисловість, газотранспортна система та ринок газу в Україні 16
3.1 Газова промисловість – прогресивне джерело енергії 16
3.2 Газотранспортна система України (ГТС) Розвиток ринку газу в Україні 20
Висновки 25
Використана література 27