Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Інформаційна система електронної комерції » (ID:10623)

| Размер: 785 кб. | Объем: 122 стр. | Стоимость: бесплатно | Добавлена: 11.02.2007 | Код продавца: 2 |
СодержаниеЗміст
Анотація 2
Реферат 3
Зміст 4
Перелік умовних позначень, символів, одиниць величин і термінів 5
Вступ 6
1 Характеристика і аналіз об’єкта дослідження 7
1.1 Характеристика предметної області 7
1.2 Аналіз існуючих варіантів розв’язання досліджуваної задачі 35
1.3 Обгрунтування запропонованих проектних рішень 45
2. Постановка задачі і алгоритм її розв’язування 47
2.1 Постановка задачі 47
2.2 Огляд рішення та алгоритм розв’язування задачі 50
3. Організація інформаційного, організаційного, технічного і програмного забезпечення 52
3.1 Інформаційне забезпечення 52
3.2 Організаційне забезпечення 53
3.3 Технічне та програмне забезпечення 54
Висновок 95
Список використаної літератури 97
Додаток 1. Схема системи електронної комерції E-Goods з точки зору користувача 100
Додаток 2. Схема системи електронної комерції E-Goods з точки зору адміністратора 101
Додаток 3. Файли додатків Інтернет-магазину 102
Додаток 4. Титульна сторінка інтернет-магазину 105
Додаток 5. Доступ до функцій адміністрування Інтернет-магазину 106
Додаток 6. Доступ до функцій адміністрування засобами меню 107



Перелік умовних позначень, символів, одиниць величин і термінів

Ad – Рекламний носій, реклама в Інтернет.
CGI – Спільний шлюзовий інтерфейс (common gateway interface).
CGI Script – Сценарій роботи з веб-узлами, які використовують протокол HTTP; найчастіше написаний на мові PERL.
Click – Клік, клацання мишою. Термін, який описує процес початку завантаження ресурсу з веб-вузла після клацання мишою на гіперпосиланні.
CPA – Цінова модель, за якої подавець реклами веде розрахунок з видавцем, що розміщує рекламу, за конкретними діями залучених відвідувачів (cost-per-action).
CPC – Цінова модель, за якої подавець реклами веде розрахунок з видавцем, що розміщує рекламу, безпосередньо за кліки відвідувачів по власній рекламі (cost-per-click).
EDI – Стандарт електронного обміну даними.
EDIFACT – Стандарт електронного обміну даними для адміністрування, комерції і транспорту.
FTP – Протокол передачі файлів (file transfer protocol).
HTTP – Протокол передачі гіпертексту (hyper text transfer protocol).
INTERNET – Глобальна електрона мережа
ISDN – Всесвітня цифрова телекомунікаційна мережа (integrated services digital network).
POP – Протокол електронної пошти (Post Office Protocol).
Proxy Server – Сервер, який є проміжною ланкою між комп'ютером користувача і сервером, який він бажає відвідати.
URL – Рядок символів, що визначає адресу ресурса в Інтернет (universal resourse locator).
Просмотр
ПросмотрПросмотреть с сайта...
Скачивание
СкачатьСкачать работу в архиве..
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Електронна комерція
  • Необхідність розвитку електронної комерції та її структури
  • Електронна комерція
  • Електронна комерція
  • Електронна комерція
  • Теоретичні основи послуг електронної торгівлі
  • Електронна комерція
  • Загальна характеристика мережі Internet
  • Самостійна робота №1 з інформатики
  • Системи захисту інформації в електронній комерції
  • Ринок програмних продуктів і послуг
Cгенерировано за 0.027259 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів