Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Туристично-екскурсійні ресурси Індонезії » (ID:10078)

| Размер: 31 кб. | Объем: 25 стр. | Стоимость: бесплатно | Добавлена: 11.02.2007 | Код продавца: 2 |
СодержаниеПлан
ВСТУП 3-4
1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ІНДОНЕЗІЇ 5
1.1. Фізично-географічна характеристика країни 5-7
1.2. Короткий нарис історії 7-9
1.3. Державно-адміністративний устрій Індонезії 9-11
1.4. Соціально-економічний розвиток 11-12
2. ПРИРОДНО-РЕКРЕАЦІЙНІ ТА ІСТОРИКО-КУЛЬТУРНІ РЕСУРСИ КРАЇНИ 13
2.1. Природний потенціал 13-14
2.2. Історико-культурні пам’ятки. 14-16
3. ХАРАКТЕРИСТИКА ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ ІНДОНЕЗІЇ: СУЧАСНИЙ СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ. 17
3.1. Основні етапи розвитку індонезійського туризму. 17-18
3.2. Туристичне районування країни 18-20
3.3. Аналіз туристичного ринку Індонезії. 21-22
ВИСНОВОК 23
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 24-25
ДОДАТОК 26




Просмотр
ПросмотрПросмотреть с сайта...
Скачивание
СкачатьСкачать работу в архиве..
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Використання історико-культурних ресурсів в туристичній та екскурсійній роботі
  • Туристично-екскурсійні ресурси Корсунщини
  • Контрольна організація транспортних подорожей і перевезень
  • Туристично-рекреаційні ресурси Франції
  • Туристичні екскурсійні ресурси Севастополя і Бахчисарая
  • Місце правової системи Індонезії в правовій системі світу
  • “Туристичні ресурси Київщини
  • Організація екскурсійної діяльності
  • Організація екскурсійної діяльності контрольна робота
  • Рекреаційний комплекс України
Cгенерировано за 0.020542 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...