-
Психічний розвиток дитини
Вступ 3
1.Поняття розвитку дитини 5
2.Характеристика основних концепцій психічного розвитку 14
2.1.Концепцій психічного розвитку в закордонній психології 14
2.2.Концепцій психічного розвитку у вітчизняній психології 21
3.Умови і рушійні сили психічного розвитку 26
Висновки 30
Литература 32
-
Психічний розвиток дитини
Вступ 3
1.Поняття розвитку дитини 5
2.Характеристика основних концепцій психічного розвитку 14
2.1.Концепцій психічного розвитку в закордонній психології 14
2.2.Концепцій психічного розвитку у вітчизняній психології 21
3.Умови і рушійні сили психічного розвитку 26
Висновки 30
Литература 32
-
Характеристика психічного процесу
Вступ 3
1. Характеристика психічного процесу -- уваги 4
2. Порушення уваги 8
Висновки 12
Список використаної літератури 13
-
Затримка психічного розвитку
Вступ 3
1. Причини виникнення затримки психічного розвитку 4
2. Прояви затримки психічного розвитку у дітей 6
3. Корекція затримки психічного розвитку дітей дошкільного віку 11
4. Корекція затримки психічного розвитку у школярів 20
Висновок 24
Література 25
-
Особливості психічного розвитку
Вступ 3
1. Особливості психічного розвитку 5
1.1. Кількісні та якісні зміни людської психіки. 5
1.2. Вироблення загальних психічних властивостей особистості 7
1.3. Переходи від нижчих до вищих форм психічного життя 7
1.4. Закономірності психічного розвитку 8
2. Рушійні сили розвитку психіки 10
2.1. Природне і соціальне у психічному розвитку 10
2.2. Зовнішні та внутрішні умови розвитку 11
2.3. Внутрішні суперечності — рушійні сили розвитку психіки 12
3. Навчання, виховання і розвиток психіки 16
4. Вікова періодизація психічного розвитку 20
Висновки 22
Література 25
-
Особливості психічного розвитку
Вступ 3
1. Особливості психічного розвитку 5
1.1. Кількісні та якісні зміни людської психіки. 5
1.2. Вироблення загальних психічних властивостей особистості 7
1.3. Переходи від нижчих до вищих форм психічного життя 7
1.4. Закономірності психічного розвитку 8
2. Рушійні сили розвитку психіки 10
2.1. Природне і соціальне у психічному розвитку 10
2.2. Зовнішні та внутрішні умови розвитку 11
2.3. Внутрішні суперечності — рушійні сили розвитку психіки 12
3. Навчання, виховання і розвиток психіки 16
4. Вікова періодизація психічного розвитку 20
Висновки 22
Література 25
-
Розвиток зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку з затримкою психічного розвитку та ІІІ рівнем загального недорозвитку мовлення в умовах дитячого будинку “Малятко”
ТУП 6
Розділ І. Проблема затримки психічного розвитку та недорозвитку мовлення в загальноосвітній і спеціальній літературі. 10
1.1. Проблеми затримки психічного розвитку в загальній і спеціальній літературі. 10
1.2. Характеристика дітей з затримкою психічного розвитку 21
1.3. Науково-теоретичні основи виникнення загального недорозвитку мовлення 23
1.4. Характеристика дітей з загальним недорозвитком мовлення. 28
1.5. Обстеження дітей з загальним недорозвитком мовлення. 36
Розділ ІІ. Дослідження стану зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку з затримкою психічного розвитку і загальним недорозвитком мовлення. 42
2.1. Всебічне обстеження дітей експериментальної групи 42
2.2. Дослідження стану зв’язного мовлення 45
Розділ ІІІ. Методика і організація експериментального навчання дітей з затримкою психічного розвитку та загальним недорозвитком мовлення 53
3.1. Зміст та методи роботи по розвитку зв’язного мовлення у дітей з затримкою психічного розвитку та загальним недорозвитком мовлення 53
3.2. Навчання зв’язному мовленню 62
3.3. Результати експериментального навчання. 69
3.4. Методичні поради по розвитку зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку з затримкою психічного розвитку і загальним недорозвитком мовлення 71
Висновки 73
Список літературних джерел 75
Додатки................................
-
Психологічний розвиток дитини у віці немовляти
Вступ 3
Розділ І. Теоретичні засади психічного розвитку дитини від 0 до 1 року 5
1.1 Загальні особливості психічного розвитку немовляти 5
1.2 Психомоторика немовлят від народження до 1 року 8
1.3 Характеристика взаємозв’язку моторної та розумової лінії розвитку немовлят 15
Розділ ІІ. Практичні особливості характеристик психічного розвитку дитини від 0 до 1 року 21
2.1 Характеристика методів дослідження стану немовляти 21
2.2 Характеристика проведеного дослідження 25
2.3 Аналіз результатів проведеного дослідження 28
Висновки 30
Список використаної літератури 32
-
Роль іграшки в психічному розвитку дитини раннього віку
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи проблеми 5
1.1. Сутність поняття гра, іграшка 5
1.2. Проблема психічного розвитку дітей третього року життя в сучасних умовах 9
Розділ 2. Роль іграшки в психічному розвитку дитини раннього віку 13
2.1. Характеристика рівнів психічного розвитку дітей третього року життя 13
2.2. Шляхи психічного розвитку дітей раннього віку 19
Висновки 27
Список використаних джерел 29
Додатки 31
-
Психологічний стан людини і вміння керувати собою
Вступ 3
1. Поняття психічного стану 4
2. Вплив психічного стану людини на її поведінку 6
Висновок 7
Література: 9
-
Затримка психічного розвитку у дітей: поняття причини, типологія
ЗМІСТ
1. Затримка психічного розвитку у дітей: поняття
причини, типологія 3
2. Психолого-педагогічна характеристика дітей з
затримкою розвитку 8
3. Формування загальної здібності до навчання у дітей з
затримкою психічного розвитку 14
ПЕРЕЛІК ЛІТЕРАТУРИ 19