-
Консультаційні пропозиції
Зміст
1 Консультаційні пропозиції 3
2 Діагностика проблеми підприємства 8
3 Консультаційні пропозиції 12
4 Процес впровадження змін 16
Використана література 23
-
Комерційні банки на ринку ЦП.
1. Місце та роль комерційних банків на ринку цінних паперів
2. Гарантійні, посередницькі та консультаційні послуги банків
ЛІТЕРАТУРА
-
Комерційні банки на ринку ЦП.
1. Місце та роль комерційних банків на ринку цінних паперів
2. Гарантійні, посередницькі та консультаційні послуги банків
ЛІТЕРАТУРА
-
Зміст та застосування теорії пропозиції
Вступ 3
1. Основи аналізу пропозиції 5
1.1 Поняття та сутність пропозиції 5
1.2 Взаємодія попиту і пропозиції. Ринкова рівновага 9
2. Дослідження пропозиції в Україні (на прикладі ринку праці) 15
Висновки 31
Література 34
Додаток 1. Основні показники ринку праці 35
-
ХАРАКТЕРИСТИКА АУДИТОРСЬКИХ ПОСЛУГ
ВСТУП 3
Розділ 1. Правові засади надання аудиторських послуг в Україні 5
Розділ 2. Значення аудиторських послуг в ринкових умовах господарювання 17
Розділ 3. Характеристика основних аудиторських послуг в Україні 22
3.1. Консультаційні послуги, не пов'язані з аудитом 22
3.2. Аудиторська оцінка вартості об'єктів приватизації та оренди 23
3.3. Аудит спільних підприємств 25
3.4. Аудит акціонерних товариств 30
3.5. Аудит цінних паперів 33
3.6. Аудит інвестицій 37
3.7. Аудит комерційних банків 40
ВИСНОВКИ 48
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 50
-
Аналіз попиту і пропозиції та його використання в бізнесі
Вступ 3 Розділ 1. Попит. 5 1.1 Загальні положення та поняття попиту 5 1.2 Закон попиту 7 1.3 Еластичність попиту 8 Розділ 2. Пропозиція 11 2.1 Сутність та поняття пропозиції 11 2.2 Закон пропозиції 12 2.3 Еластичність пропозиції 14 Розділ 3. Аналіз попиту та пропозиції 16 3.1 Основи аналізу попиту та пропозиції 16 3.2 Аналіз еластичності попиту і пропозиції на продукцію та послуги підприємства 17 Висновки 22 Література 24
-
Сутність та економічна природа попиту та пропозиції
ВСТУП 3
1. РОЛЬ ТА МІСЦЕ ПОПИТУ І ПРОПОЗИЦІЇ В СИСТЕМІ МАКРОЕКОНОМІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ 5
1.1. Економічна природа попиту. Фактори, що його визначають 5
1.2. Економічна природа пропозиції. Фактори, що її визначають 9
1.3. Ринкова рівновага на ринку 14
2. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПОПИТУ І ПРОПОЗИЦІЇ В МІЖНАРОДНІЙ ЕКОНОМІЦІ 19
2.1. Взаємодія попиту і пропозиції в міжнародній економіці 19
2.2. Формування попиту і пропозиції в міжнародній торгівлі 24
3. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМ АНАЛІЗУ ТА ПРОГНОЗУВАННЯ ПОПИТУ І ПРОПОЗИЦІЇ 30
3.1. Позиції окремих країн світу у рейтингу глобальної конкурентоспроможності 30
3.2. Структура попиту та пропозиції в Україні та механізми їх регулювання 35
3.3. Напрямки вдосконалення збалансованості попиту та пропозиції в Україні 41
ВИСНОВКИ 49
ЛІТЕРАТУРА 51
ДОДАТКИ 53
-
Закони попиту і пропозиції: їх використання в ринковій економіці
Вступ 3
1. Сутність закону попиту та фактори, що на нього впливають 5
1.1. Економічна природа попиту 5
2.1. Характеристика закону попиту 6
3.3. Еластичність попиту 11
2. Закон пропозиції. Сутність і фактори зміни пропозиції 16
2.1. Економічна природа пропозиції 16
2.2. Закон пропозиції, фактори зміни пропозиції 17
2.3. Еластичність пропозиції 19
3. Взаємодія попиту і пропозиції. Ринкова рівновага. 23
Висновки 30
Список використаної літератури 32
-
Формування товарної пропозиції в магазині та шляхи її вдосконалення
Вступ 3
1. Теоретичні основи формування товарної пропозиції 5
2. Організаційно – економічна характеристика підприємства 13
3. Аналіз формування пропозиції товарів 17
4. Дослідження факторів, що впливають на формування товарної пропозиції 29
5. Шляхи вдосконалення формування товарної пропозиції в магазині 34
Висновки 39
Список використаної літератури 42
Додатки 44
-
Формування товарної пропозиції в магазині та шляхи її вдосконалення
Вступ 3
1. Теоретичні основи формування товарної пропозиції 5
2. Організаційно – економічна характеристика підприємства 13
3. Аналіз формування пропозиції товарів 20
4. Дослідження факторів, що впливають на формування товарної пропозиції 30
5. Шляхи вдосконалення формування товарної пропозиції в магазині 35
Висновки 40
Список використаної літератури 43
Додатки 45
-
Можливості ринкового механізму саморегулювання і зовнішнє регулювання ринкової економіки
Зміст
Вступ 3
1. Політекономічний зміст попиту і пропозиції 4
2. Взаємодія попиту, пропозиції і ринкових цін. Функції закону попиту і пропозиції 9
2.1 Попит. Функція попиту 9
2.2 Пропозиція. Функція пропозиції 15
2.3 Ринкова рівновага 19
3. Можливості ринкового механізму саморегулювання і зовнішнє регулювання ринкової економіки 25
3.1 Ринковий механізм саморегулювання 25
3.2 Втручання держави у функціонування ринку 28
Висновки 34
Література 35